- Hjem
- Forum
- Foto & Film
- Fotokonkurransen på Nettakvariet (side 2)
Fotokonkurransen på Nettakvariet (side 2)
Postet 21.10.06 kl 10:41
Roy LøvmyrFantastisk Bjarne. Din egen sutretråd. Uten et ord å nevne hvorfor du er blitt pent bedt om å holde deg unna Nettakvariet. Bli voksen!
Vil anbefale deg å faktisk lese rettningslinjene for AF før du tar til ordet på en slik måte igjen.
Dette faller uten tvil under personlige angrep, spør du meg!
Sier det her i forumet, da du ikke er alene om å tråkke i salaten, noen mer enn andre.
Postet 21.10.06 kl 16:16
Postet 21.10.06 kl 16:18
hmm kul egget litt da.
1. Jeg blitt glad i dette forumet fordi det har vært rimelig fritt for person angrep og spydigheter. Kan vi la det fortsette slik?
2. Jeg synes faktisk bildet var flott, men litt kjedelig. Bilder av fisk i sitt rette element er mer spennende
3. Enkelte elementer fra NA får jeg ....... ok drit i det )
4. Peace and LOVE!
2. Jeg synes faktisk bildet var flott, men litt kjedelig. Bilder av fisk i sitt rette element er mer spennende
3. Enkelte elementer fra NA får jeg ....... ok drit i det )
4. Peace and LOVE!
Postet 21.10.06 kl 16:27
Pompel1. Jeg blitt glad i dette forumet fordi det har vært rimelig fritt for person angrep og spydigheter. Kan vi la det fortsette slik? 4. Peace and LOVE!
Helt enig, Pompel! Skittkasting, krangel mellom brukere, og personangrep vil ikke bli tålerert spesielt godt fra min side heretter Rettningslinjene er skrevet av en grunn, og det er ikke for å fylle ut plass over søkefunksjonen
Føler noen seg urettferdig behandlet\ mobbet etc, er det bare å rapportere innlegget, så ser vi på dette på bakrommet.
Men for all del; det beste er å klare å styre sine taster dithen at slikt ikke ender på nett
Postet 21.10.06 kl 16:50
Postet 21.10.06 kl 22:15
Postet 21.10.06 kl 22:20
Postet 22.10.06 kl 11:56
Postet 22.10.06 kl 13:33
Endret: 22.10.06 kl 13:36
Flott bilde Synd det ikke kom med da..
Når det gjelder NA og AF så trives jeg begge plasser jeg.
Synes begge forumene har sine kvaliteter og mangler. Fordelen med AF er fiskebasen og at det tas opp andre ting i forumet enn på NA. På NA derimot er det mer aktivitet og mer DIY-tråder.
Folk er hyggelige begge plasser, men klart, det finnes jo alltid unntak. Dumt at de få som skaper en sur tone skal ødelegger inntrykket av forumene for alle. Stort sett opplever jeg at folk oppfører seg "normalt" og hyggelig
Vet ikke hva diverse folk har mot andre diverse folk, men for meg er forumene forum, både for å finne info, gi info og til underholdning/tidsfordriv.
Personlig synes jeg diskusjonene og "skittkastingen" egentlig er unødvendig. For nye brukere på begge forum vil jeg tro det kan virke avskrekkende. Men klart, det er underholdende.
Når det gjelder NA og AF så trives jeg begge plasser jeg.
Synes begge forumene har sine kvaliteter og mangler. Fordelen med AF er fiskebasen og at det tas opp andre ting i forumet enn på NA. På NA derimot er det mer aktivitet og mer DIY-tråder.
Folk er hyggelige begge plasser, men klart, det finnes jo alltid unntak. Dumt at de få som skaper en sur tone skal ødelegger inntrykket av forumene for alle. Stort sett opplever jeg at folk oppfører seg "normalt" og hyggelig
Vet ikke hva diverse folk har mot andre diverse folk, men for meg er forumene forum, både for å finne info, gi info og til underholdning/tidsfordriv.
Personlig synes jeg diskusjonene og "skittkastingen" egentlig er unødvendig. For nye brukere på begge forum vil jeg tro det kan virke avskrekkende. Men klart, det er underholdende.
Postet 23.10.06 kl 17:53
Er det mulig å spøre hva krangelen går ut på? Jeg ble faktisk anbefalt å holde meg på AF av noen fra en akvarie klubb osv bla bla bla, jeg skjønnte ikke mye da, men noe er det jo?
Men enting må sies, steike for en årspremie de har på nettakvariet på fotokonken! Dere må ordne dere en sponsor med mye penger eller lite vett Ellr begge deler!
edit; Jeg har jo ikke noe med det så det er bare å legge det dødt.
Men enting må sies, steike for en årspremie de har på nettakvariet på fotokonken! Dere må ordne dere en sponsor med mye penger eller lite vett Ellr begge deler!
edit; Jeg har jo ikke noe med det så det er bare å legge det dødt.
Postet 23.10.06 kl 22:00
Endret: 23.10.06 kl 22:01
Postet 23.10.06 kl 22:27
Postet 25.10.06 kl 19:17
Grunnen til at bildet ikke kom med er at fotografen er Bjarne. Det er synd at enkelte (ikke alle) vil nedverdige seg slik pga. en viss konkurransesituasjon mellom NA og AF.
Det er synd at slikt kan skje. Det er her snakk om to flotte forum som drives frivillig av lidenskapelige entusiaster innen akvaristikk.
Det er synd at slikt kan skje. Det er her snakk om to flotte forum som drives frivillig av lidenskapelige entusiaster innen akvaristikk.
Postet 26.10.06 kl 02:32
Postet 26.10.06 kl 13:48
eddiedahlbjarne er jo bare en vanlig bruker på nettakvariet.
Det er derfor vi mener det er diskriminerende at han ikke får delta. Bjarne gjorde mye for å fremme akvariefoto da han var med og administrerte NA i gamledager.
Tror vi legger baken i fortida og stenger tråden etterhvert? Tror vi kan si at alle som ønsker har fått anledning til å si sitt.
Vi får heller åpne tråden igjen neste gang noen blir utsatt for grov diskriminering
Postet 26.10.06 kl 16:03
Endret: 26.10.06 kl 16:04