Spørsmål om dverggurami/ sammensetning (side 2)

bla bla......det der har jeg lest maaaaaaaaaaaaaaaaaangeeeeeeee
ganger før.
Om du da er så skråsikker på at det går å ha en dverggurami i en 15L, hvorfor i det hele tatt spørre?

Må bare si at det å sette denne krevende fisken i en 15L, er dømt til å mislykkes. Fisken vil aldri kunne trives i ett så lite miljø, selv om den er "liten".

Professor Holm
bla bla......det der har jeg lest maaaaaaaaaaaaaaaaaangeeeeeeee ganger før.

Må støtte Frank her, hva er vitsen med å spørre når du ikke tar svarene du får til etterretning?

Kommentarer som det du kommer med der synes jeg er ganske utidig, og viser manglende respekt ovenfor de som svarer og legger tid ned i å hjelpe deg.
Skjerpings!
Enig!!!!!!
Takk MC, det er viktig at noen sier i fra, så slipper jeg å gå i lufta....
Som du sier, å spørre om råd for etterpå å avvise dem blankt blir bare dumt. Det viser mangel på respekt for oss andre. Jeg vet ikke hvor gammel 'professoren' vår er, men i forhold til etikk hva angår fiskene han har, og kunnskap om dem, er det noe svakt........ Det er ikke så bra å bruke en 15l til Mollyer, bortsett fra som karantene, eller til yngel/fødekasse.
jada,jada.
men jeg har lest den siden mange ganger.
jeg bare spurte om den passa i 180L.
men der fikk jeg nei til svar.
også spurte jeg om den gikk sammen med blackmolly og platy.
da fikk jeg også nei til svar.
men det er massevis av plass til den i 15-20L vis den går alene oppi der
(to stk da)er det forstått!?
Professor Holm
men det er massevis av plass til den i 15-20L vis den går alene oppi der (to stk da)er det forstått!?

Det er en meget frekk måte du har å uttale deg på.
Ro med systemet ditt ett par hakk, vi ønsker ikke deg eller fiskene noe vondt. Vi kommer her med veloverveide anbefalinger, de fleste er ut fra erfaringer mange av oss har bygget opp gjennom mange år som akvarister.

Min erfaring med dverggurami er at du dømmer dem til døden med å sette dem i dette karet. Jeg kan derfor ikke gjøre annet enn å fraråde deg å finne på dette.
Hva du gjør med rådene du får, elller fiskene, får du selv stå for.
25L er aldri mye plass, uansett hvordan du snur og vender på det.

Men forhold deg saklig, er du snill. Du trenger ikke bli pist over at vi fraråder deg noe som vi vet vil gå galt.
Det står jo i profilen hans at han er 9 år gammel så det går vel an å si ifra til han på en litt snillere måte? Istedet for å si at han er respektløs og frekk og mangler etikk og kunnskap om fisker osv
mArTii =)
Det står jo i profilen hans at han er 9 år gammel så det går vel an å si ifra til han på en [B]litt[/B] snillere måte? Istedet for å si at han er respektløs og frekk og mangler etikk og kunnskap om fisker osv

Respekt er noe man ikke får gratis.
Viser man respekt får man respekt.

Velger å stenge denne tråden siden den har glidd ut til noe som ikke er ønsket her inne.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap