Hva med en egen tråd for de under 16? (side 2)

Når man er 40 år eller mer er man gammel. Selv om 60åringen er supersprek er han gammel. selv om du er ung i sinn er du gammel :p
mArTii =)
Når man er 40 år eller mer er man gammel. Selv om 60åringen er supersprek er han gammel. selv om du er ung i sinn er du gammel :p

Hør på deg?! Hehe bare fordi du er "fjortis" så er ikke 40år gammalt. Det er jo da mange er gjeldsfrie og begynner å leve for fullt. Bare vent, du kommer nok til å få et annet perspektiv på det ja
Når jeg jobba i helsevesnet (har jobbet med det meste), pleide jeg å si at dem over 100 var gamle. Resten av beboerne på sykehjemmet var bare gådt voksne ;D

Og etterhvert som levealderen går opp, er det vel på tide å endre begrepet "gammel". For 50 år siden, var man gammel når man passerte 40, 50 år før dette, når man passerte 30.
I dag bør kanskje lista legges på 75?
mArTii =)
Når man er 40 år eller mer er man gammel.

Øy, dette er jo menn på sitt beste ;D

Enig med Frank A. jeg har også jobbet i helsevesenet (og slipper ikke unna i fremtiden heller siden jeg snart er ferdig utdannet sykepleier ;0) ) Man må nok over 80 for å være gammel i dag. Endel sytti åringer er jo sprekere enn jeg noen gang har vært! Kler seg ungdommelig gjør de også. Man ser ikke mange gamle damer med lilla hår og nylon-kjoler nå for tiden.
Tilfeldig bekjentskap
© Lisbeth
Reklame for plussmedlemskap