- Hjem
- Forum
- Design / Aquascaping
- Bruk av Hey'di K11 på innvendig bakgrunn (side 2)
Bruk av Hey'di K11 på innvendig bakgrunn (side 2)
Roy LøvmyrErfaring Geir, se på linken jeg ga til hagedamforumet på Na. Det er mange som har efaring med dette produktet, meg selv inkludert.
Nå er jeg mer av den nøye typen slik at din erfaring teller mye mindre enn databladet. Den ville ha kommet med i betraktningen, men jeg ville helt klart ha målt pH før jeg satte inn noe levende i et kar der jeg hadde smurt med K11.
Rådet som var gitt var å forsegle K11 med epoxy eller bytte vann til pH var på normalt nivå og dette er og blir et helt kurrant råd.
Roy LøvmyrDu som driver med Discus Geir, hvor søker du info hen? Ikke hos folk uten egen erfaring vil jeg tro..
Det har du helt rett i, men de jeg snakker med dokumenterer og svarer på de spørsmål som blir stilt. Svar som "fordi jeg sier det" så er det rett holder ikke her i gården.
Roy LøvmyrLeser du mye datablader?
Alt for mye
Postet 06.01.07 kl 01:50
Postet 06.01.07 kl 02:16
Endret: 06.01.07 kl 02:17
Postet 06.01.07 kl 02:27
Postet 06.01.07 kl 02:52
Postet 06.01.07 kl 03:14
Endret: 06.01.07 kl 03:15
Postet 06.01.07 kl 04:57
Postet 06.01.07 kl 09:45
Roy LøvmyrFlott! Da er det greit å sette Franks råd i kritikk da?
Pkt1.)
Hvis du mener at det er viktig å sjekke vannverdier hvis man har benyttet K11 i karret så har du endelig skjønt det.
Pkt2.)
Hvis det samtidig betyr at man også bør stille spørsmålstegn ved de råd som sier at man ikke har behov for å sjekke noe som helst etter at man har benyttet K11 i karret så leser du pkt1.
Det er synd at du bruker så mye tid og energi på å kverulere i denne tråden. Det virker på meg som om det ikke er innholdet i selve tråden som er viktig her.
Slik som du nå turer frem blir det hele bare latterlig og jeg orker ikke sitte her og parere tråder som like gjerne kunne vært skrevet av en liten drittunge. Jeg foreslår nå at du blir ferdig med dette tøvet!
Postet 06.01.07 kl 10:59
Roy LøvmyrEt annet eksempel på Franks råd: Man kan jo ikke si at det er basert på kunnskap. Litt ydmykhet hadde gjort seg.[URLBLOCK1]
Hva i alle dager er galt med min personlige mening? Har jeg ikke lov å dele denne med andre?
Eller mener du at de årene jeg hadde sølvhai, så opparbeidet jeg meg ingen erfaringer med denne flotte fisken?
Du skal få slippe å svare, dine meldinger i denne tråden har rett å slett ødelagt en i utganspunktet helt kurant tråd.
Stenger rett å slett tråden, det blir rett å slett for teit å fortsette denne debatten med deg.
Postet 06.01.07 kl 12:19
Endret: 06.01.07 kl 12:19