Bør sverddragere være flere for å trives? (side 2)

MC Darup
Han var forresten veldig pen, MYE penere enn danskebåt- sjekkere.
Skal bringe det videre.
Av en eller annen grunn tror jeg nok han er enig med deg

Jeg tok ham akkurat i å stå stille i akvariet - i hele tre minutter!!
... så det spørs nok om kvinnegalskapen begynner å avta noe..
Stina Engerud
[QUOTE=Malldrian]Stina bare ser strengt på dem, så blir de så lydige så :-D

he he, der har vi det

men seriøst... jeg har de i en 85 liter med masse planter, mye mulig det fungerer fordi de har god plass ?

Jeg ser ikke strengt på mine, bare overbærende.... Må nok endre stil jeg da..... he,he

Da gleder jeg meg til jeg er ferdig med byggingen av min nye 160 liter....... Der kan jeg sikkert ha flere grupper med guppyer sammen.
Jeg har materialer til fire 160 litere, så her blir det litt av hvert av fisk etter som akvariene blir ferdige.

Skal ha et akvarium med sverddragere i òg, Maldrian.
I tillegg skal jeg sette sammen et Betta-karr til sønnen min. Han ønsker seg så en kampfisk. Den du har som avatar, er den din den? Veldig fin fisk....
Den var min - da den levde
Han het Henrik (etter Henrik VIII, da han var så agressiv mot damene), og var den nydeligste kampfisken man kan tenke seg; blågrønn crowntail, nesten litt metallic.

Jeg skjønner sønnen din utrolig godt!
Bettaer er en av de mest sosiale fiskene jeg har hatt noensinne - utrolig mye selskap i en liten fisk
Vi har seks hanner og tre hunner nå, og er solid smittet av bettafeberen.

4 stk 160-litere??
Oh-la-la )))
Høres utrolig spennende ut!!

Eg vill bare si en ting som ikkje angår denne saken:
Meg å eij veninna har laga kokkosnøtthula sammen. ett med et stort hull i og et med masse små. sverddragene hennas svømmer igjønom hullene heila tiå. Og av ogtill e d eijn han og eijn hunn inni på likt...

Bare ett tips! de elsker d!

MVH

Lissipoo
lissipoo
Meg å eij veninna har laga kokkosnøtthula sammen. ett med et stort hull i og et med masse små. sverddragene hennas svømmer igjønom hullene heila tiå. Og av ogtill e d eijn han og eijn hunn inni på likt... Bare ett tips! de elsker d! MVH Lissipoo

fint om du skriver på nynorsk eller bokmål så det blir litt lettere for oss å lese
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap