Hva er det med maller? (side 2)

Hva jesper er, er det nok ingen som vet. Det er nesten umulig å kjønnsbestemme pleco, gibiceps o.l. maller. Det er nok ancistrus ol du tenker på. Der har herrene barter.
Gry
Hva jesper er, er det nok ingen som vet. Det er nesten umulig å kjønnsbestemme pleco, gibiceps o.l. maller. Det er nok ancistrus ol du tenker på. Der har herrene barter.

Selvfølgelig... Ancistrus oppdrettsvariant ja
Vokser ikke de litt fortere også enn pleco? Har to ancistruser nå, på ca 4-5cm, og jeg er sikker på at de har blitt litt større i løpet av en uke..
st3ff3n
Selvfølgelig... Ancistrus oppdrettsvariant ja ;) Vokser ikke de litt fortere også enn pleco? Har to ancistruser nå, på ca 4-5cm, og jeg er sikker på at de har blitt litt større i løpet av en uke.. ;)

Nix. Pleco vokser fortere enn ancistrus. Dessuten blir plecoen mye større (Ikke rart den må vokse fortere. Den har jo mange flere centimeter å skulle oppnå).

Jeg synes forresten at det er bartene som gjør ancistrus så stilige. Jo større skog på nesa, jo kulere fisk
Metallpansermalle
Jeg elsker dem. Har så lyst på albinoversjonen!

Jeg hadde 2 av disse når jeg gikk på barneskolen. Hardføre fisk... Sier bare at zebrafisk ikek tåler den typen temperaturer... :S
Corydoras Aeneus (metallpansermalle)albino variant er faktisk en av de minst hardføre corydorasene jeg har (har syv forskjellige arter). Dersom du skal forsøke deg på corydoras igjen ville jeg anbefale deg vanlig Aeneus :0)
Kobbermalle,
fant jeg ut det var, etter litt surfing.

Har uansett ingen planer om å koke fisken på nytt, etter som jeg denne gangen bruker termostat. Hadde akvarium i 8 år uten termostat, på mystisk vi fungerte det... :S
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap