AF går treigt (side 2)

Husker dere den tiden da det tok to-tre minutter å laste ned hver eneste side på nett? Skrekk og gru! Jøss, nå begynner jeg jammen å bli gammel.
Holger Lockertsen
[QUOTE=Karl Inge S]I korte perioder er AF veldig tregt hos meg også, men det er så korte perioder at jeg opplever det ikke som noe stort problem.

Alle sider eller nokre spesielle?

Ved forsinkelsen i går ved 14-15 tiden var jeg inne på forumet... Prøvde å legge inn et innlegg, men det gikk heller dårlig siden det tok så lang tid
Opplever det som noe tregt av og til. Særlig førstesiden og nye innlegg. IE her.
Aquadama
Nei, du foreslår ikke at han oppgraderer til IE7 ;0) De som fremdeles bruker Explorer er de samme menneskene som; ikke tør skru på innstillingsknappene på radioen og tv (kun av/på knappen skal røres, til nød volumknappen) og bruker nokia-tune som ringelyd på mobilen (dersom de tør bruke mobil).

Hei! Ikke forsøk deg! Det sitter en IT-konsulent her som bruker IE!

Jeg må innrømme at jeg også har opplevd AF som tregt innimellom. Dette skjer i enkelte perioder, og kommer definitivt ikke av IE-, linje- eller pc-problemer her i gården. Jeg mistenker nok problemer fra AF-s side, ettersom dette kun har vært et problem den siste uka (hos meg ihvertfall). IT-konsulenten i Askim har sjekket alle eventualiteter når det gjelder problemer fra klientsiden Opplever dette kun på AF-s sider (med unntak av aftenposten i noen dager), og kun innimellom. Det kan gå greit, for plutselig å henge en periode. Jeg tror nok noe ble løst hos AF i går, for jeg har ikke opplevd dette problemet så langt i dag.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap