Beste nettbutikk ? (side 2)

Jeg har kun handlet på webzoo. Har handlet svært mye der i årenes løp og jeg opplever ofte litt problemer og dårlig kundebehandling, f.eks at lagerstatuser er feil og at de ikke svarer på mail. Folk sier Tropefisk er bedre på service. Det tror jeg på. Jeg gjorde en rask sjekk av prisene der nå og på de produktene jeg sjekket var prisen opp til 50% høyere hos tropefisk. F.eks koster en Eheim 1262 pumpe kr 1428 hos webzoo og kr 2051 hos tropefisk. Det er 44% mer. For 600 kroner skulle jeg gjerne skrevet noen vennlige mailer jeg også. Så her får man den servicen man betaler for. Webzoo må sikkert selge 10 slike pumper for å tjene det samme som tropefisk tjener på 1. Så disse butikkene har helt forskjellige slagskonsepter. Jeg er veldig glad vi har butikker som satser hardt på bunnpris, for det er det viktigste for meg, og jeg vil forsette å støtte dem selv om de roter litt.

Jeg har handlet hos webzoo og aquamanias i lang tid. Webzoo har ytet god service ovenfor meg. Aquamanias er også en knallbutikk.

Har kun opplevd ett tilfelle da varen ble skadet i posten. Skrev en mail til webzoo. (Jeg regnet ikke med å få svar med en gang), men etter 5 dager fikk jeg svar at de hadde sendt meg ny vare, og vedlagt returseddel slik at jeg kunne sende den defekte varen tilbake til dem. Kjempebra synes jeg.
Frank Angell
[QUOTE=molle]DAHLS DYRERIKE-MOSS

Men dette er vel ikke en nettbutikk, som det her etterspørres?

Nesten en nettbutikk, spør du sender dem sender de helt sikkert hva enn du måtte ønske! Helt suveren butikk!
Plussmedlem
Dahls Dyrerike har vel "mere" nettbutikk nå enn da Frank Angell svarte i tråden i 2006
har handlet en del fra både webzoo og aquamanias. webzoo har gjort mye rart, ikke varslet fra ved forsinkelser(tar gjerne en mnd når de ikke har vare på lager, og ikke står det i lagerstatus, og ikke sier de fra om det heller.
Den ene gangen jeg har bestilt medisin derfra, tok de seg ikke engang bryet å svare på mail.
Aquamanias har jeg aldri opplevd noe negativt fra.
Jeg har til nå bare prøvd webzoo. meget godt fornøyd med priser og meget dårlig fornøyd med kundebehandling. Så jeg ser etter noe nytt.
Har handlet en del fra Aquamanias og er svært fornøyd med både priser og kundebehandling. Har ingenting negativt å si her!
Tilfeldig bekjentskap
© Tom B
Reklame for plussmedlemskap