Lysstoffrørhjelp. (side 2)

Resun røret ditt er vel på 15W,
men ikke like langt som standaren på 15W.
(Japansk standar el.)

Skulle til å kjøpe et slikt rør en gang, og fikk beskjed at det passe kun til Resun armaturene...
(må vel si at det ble plukket for, at pris var bra, fargespektert var ikke så verst, og en K på 10000, og virket som et OK rør)
Etter å ha gjort ett forsøk på å studere siden til Resun, ser det for meg ut som 15W rør er vanlig standard lengde. Faktisk ser det ut til at samtlige rør har normal lende, av Resun sine standardrør
Frank Angell
Etter å ha gjort ett forsøk på å studere siden til Resun, ser det for meg ut som 15W rør er vanlig standard lengde. Faktisk ser det ut til at samtlige rør har normal lende, av Resun sine standardrør :)

Da prøver jeg og få tak i et nytt snart men jeg hadde også lyst til og sette
et extra armatur inn i akvariumet. Men er ikke sikker om jeg får plass.
Men jeg har sett på denne i enkel format da eller skifte ut den andre og få disse 2 inn i steden
Jeg antar det er modellen AL-600 du har. Denne er i alle fall den mest markedsførte her i landet.

Denne har en lengde på 60cm, og da må du holde deg noe under dette i lengden på rørene.
Settet du linker til, har 18W rør, og disse blir rett å slett så lange at de stikker utenfor karet.
Det er derfor bare 15W som er aktuelt for din del, og 24W T5.
Tilfeldig bekjentskap
© per gunnar stenersæter
Reklame for plussmedlemskap