Effektiv pumpe til 110L (side 2)

Nei, nei. Ingen hast. Men når man har interessen og har fått en ide.. ja, du vet hvordan det er
Tentative
[QUOTE=Frank Angell] Det du kan gjøre, er å sette ett vanlig pumpehode (f.eks maxijet) opp ned, med en JBL Proflow svamp på. Du får da god bevegelse i bunnen av karet ;)


Hva vil skje dersom jeg forsøker å sette hele pumpen på hodet da? Vil dette ha noe innvirkning på maskineriet?
Ikke i det hele tatt
4-500 kr dyrere!!nei ringer webzoo imorgen å hører hvor lang tid det tar før de får inn nytt. hehehe den 2180 ska tropefisk ha 4319,- :P
Tentative se etter den pumpen som tar mest liter i timen å som e mest rimelig,eheims aquaball e laget for at du ska kunne plassere den i alle vinkler.
loki
hehehe den 2180 ska tropefisk ha 4319,- :P

Er som forventet det Alle thermofiltre koster minst prisen av dobbelt sett med varmekolber, i tillegg til pumpeprisen. Egentlig er det verdt det, du har en "evigvarende" varmekolbe.

Skal du matche 500W varme med kolber, går det ca 500, lever disse i 5 år, bruker du ca dobbelt så mye på varmekolber i filterets levetid, kontra mellomlegget mellom vanlige og thermofiltre
syntes no det var dyrt uansett.Holder meg til den 2080 ser bra ut den.Frank du får skrive en review når du har testet den,få høre om den laget et skikkelig dragsug i akvariet ditt
loki
syntes no det var dyrt uansett.Holder meg til den 2080 ser bra ut den.Frank du får skrive en review når du har testet den,få høre om den laget et skikkelig dragsug i akvariet ditt ;)

Skal jeg selvsagt gjøre.

Tror ikke det blir den store stormen i karet, har pr i dag ca 3.400L\t sirkulasjon i det karet
Så fiskene er vant med litt blåst Noen hundre liter til i timen merkes neppe spesielt godt.
Skal jeg gjøre!

Har inntill videre satt pumpen opp ned, så får se om resultatet blir bedre!
hehe Da er vel det på sin plass å spørre hva du ska med et filter til?? ;P
nei på tide med noe mat,å bort å studere rekene,er sikker på det skjer noe muffins der.Takk for praten(skulle vært en pratekanal her,eller så er det bare meg som e masete)ha en fin kveld
loki
hehe Da er vel det på sin plass å spørre hva du ska med et filter til?? ;P

Filterkapasitet, og vannbevegelse er to vidt forskjellige ting Har nå en 2028, som er litt sliten, og siden reservedelene er evigheter unna, er det bare å skaffe nytt filter.

Planen var uansett å kjøpe dette filteret i vinterhalvåret, for å la dette kjøre seg skikkelig inn, til 720litern er på plass Gjelder å tenke langsiktig.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap