Hvilken fisk er styggest. (side 2)

Thor Even Kipperberg
men, denne her karen,vill jeg nok kunne påstå at den ikke er verken pen eller en fisk man bader med..

Er ikke denne sølvfarga torpedoen fin? Tigerfisk er nydelige, syntes jeg. Makan til ekstremfisk skal en jo leite lenge etter!

Er det dine bilder av denne? Vi mangler bilde (og info) om denne i basen, og jeg vil tro at billedredaksjonen kan godta disse bildene...

PS: Husk copyright, om det ikke er dine bilder\ du har tillatelse. Det er fyfy å tyvlåne bilder
Thor Even Kipperberg
men, denne her karen,vill jeg nok kunne påstå at den ikke er verken pen eller en fisk man bader med..

Den fisken kunne jeg ikke hatt i akvarium... iallefall ikke på soverommet....

Bade, nei... Ville ikke badet frivillig med en sugemalle, en gang.... Ikke at de er stygge...
Frank Angell
[QUOTE=Thor Even Kipperberg]men, denne her karen,vill jeg nok kunne påstå at den ikke er verken pen eller en fisk man bader med..

Er ikke denne sølvfarga torpedoen fin? Tigerfisk er nydelige, syntes jeg. Makan til ekstremfisk skal en jo leite lenge etter!

Er det dine bilder av denne? Vi mangler bilde (og info) om denne i basen, og jeg vil tro at billedredaksjonen kan godta disse bildene...

PS: Husk copyright, om det ikke er dine bilder\ du har tillatelse. Det er fyfy å tyvlåne bilder

ligger ute på nettet, googlet dem ned jeg men siden de ligger ute uten verken copyrights eller opphav tenker jeg det er greitt at dere bruker dem, enkleste er vel å redigere bort bakgrunnen,og beholde fisken,..
så slipper man noe tull,..
Jeg er tilbøyelig til å heie på de som sier at bubble-eye varianten av gullfisk er noe av det styggeste som finnes. Symbolet på menneskets syklige trang til å beherske naturen.

Uavhengig av det så misliker jeg f.eks platy da de er rett og slett kjedelige i mine øyne. (Kulefisken min derimot ,synes platy er en både spennende og smakfull fisk.)
Med fare for å pådra meg manges vrede så vil jeg si at Oscar er styggeste fisken jeg vet om.... ;o)
Arne Kristian
Jeg er tilbøyelig til å heie på de som sier at bubble-eye varianten av gullfisk er noe av det styggeste som finnes. Symbolet på menneskets syklige trang til å beherske naturen.

Helt enig her. Naturen lager merkelige skapninger, men jeg finner som regel noe flott over dem uansett. Når mennesker er inne i bildet og avler frem de merkeligste ting derimot..... Need I say more? Nå snakker jeg fremdeles om fisk, ikke menneske-avkom *ler*
Terapitanktenker
Med fare for å pådra meg manges vrede så vil jeg si at Oscar er styggeste fisken jeg vet om.... ;o)

100 % enig! Den ligger øverst på hatlista av vanlige fisker i handelen, sammen med Piraja.
Hi hi hi.... Merkelige nok, vi vel...
Denne er jo rett og slett ufyselig, men men, skal ha et par sånne uansett Det er jo litt sjarm over de da.
Den er det værste jeg noen gang har sett, ser ud som om den nettopp har spydd
Michael Tveter
[URLBLOCK1] er jo rett og slett ufyselig, men men, skal ha et par sånne uansett;) Det er jo litt sjarm over de da.

*gape* Sikker på at dette ikke er en kjønnssykdom???
Breiflabben og steinbit er noe av de styggeste jeg har sett! Fikk det på kroken sist jeg va heime å fiska i skjønne troms. Kommer ikke til å fiske neste gang jeg skal opp for å si det sånn hehe
Michael Tveter
[URLBLOCK1] er jo rett og slett ufyselig, men men, skal ha et par sånne uansett;) Det er jo litt sjarm over de da.

Oi!
Den var en vrengt utgave av Gunn!!

Utrolig fasinerende
MC Darup
[QUOTE=Michael Tveter][URLBLOCK1] er jo rett og slett ufyselig, men men, skal ha et par sånne uansett;) Det er jo litt sjarm over de da.

Oi!

Utrolig fasinerende

Kanskje Gunnar kan være et passende navn på en sånn...?
Eller Lille-Gunnar?
MC Darup
[QUOTE=Michael Tveter][URLBLOCK1] er jo rett og slett ufyselig, men men, skal ha et par sånne uansett;) Det er jo litt sjarm over de da.

Oi!

Utrolig fasinerende

Hei MC.
Jeg kommer til å bestille noen sånne, er du interessert i å ha noen du også, så kan jeg bestille opp noen ekstra?
Michael Tveter

Michael, du er en syyyk mann!

Hei Michael,
det står jo ikke noe om den i basen.
Er den lik brousonettien i oppførsel?

Hvis den er like fredelig og herlig er jeg veldig intressert!
Aggi
[QUOTE=MC Darup][QUOTE=Michael Tveter][URLBLOCK1] er jo rett og slett ufyselig, men men, skal ha et par sånne uansett;) Det er jo litt sjarm over de da.

Oi!

Utrolig fasinerende

Kanskje Gunnar kan være et passende navn på en sånn...?
Eller Lille-Gunnar?

Hmm.. jeg døper ikke mine fisker helt sånn. Gunn har fått sitt navn etter "Rumba med Gunn" av De Derre.
(Hun er som en traktor, skummel.. men egentlig bare en liten pike. Ufarlig.. jada, jeg assosierer! Feks heter sjokolademallen min Jånni. Etter Johnny Depp i "Sjokolade")
MC Darup
Hei Michael, det står jo ikke noe om den i basen. Er den lik brousonettien i oppførsel? Hvis den er like fredelig og herlig er jeg [B]veldig[/B] intressert!

Det vet jeg desverre ikke noe mer om enn deg, men hvis du ikke setter deg på lasset nå så kan jeg jo holde fiskene en stund å studere oppførselen deres før jeg bestiller på nytt?
Donald

Michael, du er en syyyk mann! Den fisken var bare tøff da. Skulle gjerne kjøpt en sånn en, men må visst kjøpe et større kar hvis jeg ta vare på en sånn fisk.
Tilfeldig bekjentskap
© RunarH
Reklame for plussmedlemskap