- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hvilken fisk er styggest. (side 2)
Hvilken fisk er styggest. (side 2)
Thor Even Kipperbergmen, denne her karen,vill jeg nok kunne påstå at den ikke er verken pen eller en fisk man bader med..
Er ikke denne sølvfarga torpedoen fin? Tigerfisk er nydelige, syntes jeg. Makan til ekstremfisk skal en jo leite lenge etter!
Er det dine bilder av denne? Vi mangler bilde (og info) om denne i basen, og jeg vil tro at billedredaksjonen kan godta disse bildene...
PS: Husk copyright, om det ikke er dine bilder\ du har tillatelse. Det er fyfy å tyvlåne bilder
Postet 10.01.07 kl 18:44
Postet 10.01.07 kl 19:12
Frank Angell[QUOTE=Thor Even Kipperberg]men, denne her karen,vill jeg nok kunne påstå at den ikke er verken pen eller en fisk man bader med..
Er ikke denne sølvfarga torpedoen fin? Tigerfisk er nydelige, syntes jeg. Makan til ekstremfisk skal en jo leite lenge etter!
Er det dine bilder av denne? Vi mangler bilde (og info) om denne i basen, og jeg vil tro at billedredaksjonen kan godta disse bildene...
PS: Husk copyright, om det ikke er dine bilder\ du har tillatelse. Det er fyfy å tyvlåne bilder
ligger ute på nettet, googlet dem ned jeg men siden de ligger ute uten verken copyrights eller opphav tenker jeg det er greitt at dere bruker dem, enkleste er vel å redigere bort bakgrunnen,og beholde fisken,..
så slipper man noe tull,..
Postet 10.01.07 kl 19:47
Jeg er tilbøyelig til å heie på de som sier at bubble-eye varianten av gullfisk er noe av det styggeste som finnes. Symbolet på menneskets syklige trang til å beherske naturen.
Uavhengig av det så misliker jeg f.eks platy da de er rett og slett kjedelige i mine øyne. (Kulefisken min derimot ,synes platy er en både spennende og smakfull fisk.)
Uavhengig av det så misliker jeg f.eks platy da de er rett og slett kjedelige i mine øyne. (Kulefisken min derimot ,synes platy er en både spennende og smakfull fisk.)
Postet 10.01.07 kl 19:55
Postet 10.01.07 kl 19:56
Arne KristianJeg er tilbøyelig til å heie på de som sier at bubble-eye varianten av gullfisk er noe av det styggeste som finnes. Symbolet på menneskets syklige trang til å beherske naturen.
Helt enig her. Naturen lager merkelige skapninger, men jeg finner som regel noe flott over dem uansett. Når mennesker er inne i bildet og avler frem de merkeligste ting derimot..... Need I say more? Nå snakker jeg fremdeles om fisk, ikke menneske-avkom *ler*
Postet 10.01.07 kl 20:00
Endret: 10.01.07 kl 20:01
Postet 10.01.07 kl 20:20
Endret: 10.01.07 kl 20:22
Postet 10.01.07 kl 20:21
Denne er jo rett og slett ufyselig, men men, skal ha et par sånne uansett Det er jo litt sjarm over de da.
Postet 10.01.07 kl 20:32
Postet 10.01.07 kl 20:38
Postet 10.01.07 kl 20:39
Postet 10.01.07 kl 21:02
Postet 10.01.07 kl 21:18
Postet 10.01.07 kl 21:21
MC Darup[QUOTE=Michael Tveter][URLBLOCK1] er jo rett og slett ufyselig, men men, skal ha et par sånne uansett;) Det er jo litt sjarm over de da.
Oi!
Den var en vrengt utgave av Gunn!!
Utrolig fasinerende
Hei MC.
Jeg kommer til å bestille noen sånne, er du interessert i å ha noen du også, så kan jeg bestille opp noen ekstra?
Postet 10.01.07 kl 21:26
Endret: 10.01.07 kl 21:27
Postet 10.01.07 kl 21:27
Postet 10.01.07 kl 21:30
Aggi[QUOTE=MC Darup][QUOTE=Michael Tveter][URLBLOCK1] er jo rett og slett ufyselig, men men, skal ha et par sånne uansett;) Det er jo litt sjarm over de da.
Oi!
Den var en vrengt utgave av Gunn!!
Utrolig fasinerende
Kanskje Gunnar kan være et passende navn på en sånn...?
Eller Lille-Gunnar?
Hmm.. jeg døper ikke mine fisker helt sånn. Gunn har fått sitt navn etter "Rumba med Gunn" av De Derre.
(Hun er som en traktor, skummel.. men egentlig bare en liten pike. Ufarlig.. jada, jeg assosierer! Feks heter sjokolademallen min Jånni. Etter Johnny Depp i "Sjokolade")
Postet 10.01.07 kl 21:32
MC DarupHei Michael, det står jo ikke noe om den i basen. Er den lik brousonettien i oppførsel? Hvis den er like fredelig og herlig er jeg [B]veldig[/B] intressert!
Det vet jeg desverre ikke noe mer om enn deg, men hvis du ikke setter deg på lasset nå så kan jeg jo holde fiskene en stund å studere oppførselen deres før jeg bestiller på nytt?
Postet 10.01.07 kl 21:46
Postet 10.01.07 kl 22:33