Produktomtale: Teststrips (side 2)

Inaktiv bruker
Tok det samme søket som deg Mona, men begrensa til Norge. Fikk 136 treff og kom over denne testen av stripsene. Ser ikke så lovende ut for PH-målinga (3. avsnitt)
Ja, det bekrefter faktisk bare det vi allerede vet:
test-strips er ikke til å stole på, uansett merke...!

Siterer fra NIVA:

"På grunnlag av denne testen vil NIVA derfor advare skoler mot bruk av pH-strips."

Og skulle noen mot formodning få lyst til å trekke dette i tvil, så les hvem som står bak den nettsiden her.... Universiteter og departementer i staten for eksempel.
Helt enig
Da er det bare å fortsette å dryppe dråper
mona o
[QUOTE=Håvard Støre Andresen]Skremmende!!! Kan stripsene ha blitt utsatt for fuktighet eller annet som påvirker holdbarhet?


Det var meg Frank fikk eSHa test-stripsene av, og det var jeg som kjøpte pakningen som helt ny. Da jeg fikk den, var det jeg som brøt forseglingen. Stripsene er pakket i et metallrør, med helt tett plastkork. De har derfor vært helt beskyttet mot fukt før jeg brøt forseglingen. Tror faktisk det metallrøret kan dyppes i vann uten at det kommer fukt inn

Jeg kan derfor garantere at disse ikke har vært utsatt for fukt e.l. De sto tørt i en hylle hos meg noen få uker, inntil jeg sendte dem til Frank "for videre utredning"


Ja, det var en fryktelig godt gjennomtenkt test

Hvor lenge ble de dyppet i vannet? Hvor lang tid tok det før resultatet ble avlest? Er det ikke forskjell på stripsene som selges? Eller er alle like på resultatet? PRØV IGJEN!
Morten, dette er en to år gammel tråd.

Har du lest tråden før du svarer på den? Hvem er svaret ditt skrevet til?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap