Griner du når du skjærer løk? (side 2)

Malldrian
[QUOTE=Roy L.]Et annet tips (som kanskje ser litt dumt ut) er å bruke dykkermaske eller svømmebriller :-)
Hehehe, takk, Roy L
Nå ble jeg oppmuntret og lattermild idag også
Bare tanken på deg som står og skjærer løk med dykkemaske er rett og slett latterlig DD
Helt i orden å le Malldrian

Hvis du vil ha et bilde til kan du se for deg da jeg kuttet opp knallsterk chili på fredagskvelden, og klødde meg i øret etterpå...
Ikke prøv det!
Linser fungerer utmerket! Men.... Når en som bruker linser ikke har på linser, er det følsomt på øye-eplet!!
Vel, jeg har et øye med arr på... Det vil si at noen steder er hinnene på øyet tynnere og mer følsomt... Jeg kan grine med bare litt røyk eller parfyme i lufta. Og iallefall med løkgasser. Men jeg er vanligvis så kjapp når jeg skjærer løk, at jeg klarer å unngå gassene. Verre hvis jeg skal skjære masse...
Roy L.
Helt i orden å le Malldrian :-D Hvis du vil ha et bilde til kan du se for deg da jeg kuttet opp knallsterk chili på fredagskvelden, og klødde meg i øret etterpå... Ikke prøv det!

Hehehe DD
Kan tenke meg at du kjente den, ja!

Uff, litt fælt å si det, men skadefryd er den beste fryd..
Ikke det at jeg vil deg noe vondt, Roy L, men... *vrir meg i latter*
Hvorfor skjøre løken, når den kan hakkes opp med enkle redskap da? Del løken i 2 og bruk f.eks denne. Løk er blitt en glede etter at jeg kjøpte en slik en.....
Den kjøpte jeg i Haugesund på mandag
Kanonbra!
Roy L.
[QUOTE=Malldrian][QUOTE=Roy L.]Et annet tips (som kanskje ser litt dumt ut) er å bruke dykkermaske eller svømmebriller :-)
Hehehe, takk, Roy L
Nå ble jeg oppmuntret og lattermild idag også
Bare tanken på deg som står og skjærer løk med dykkemaske er rett og slett latterlig DD
Helt i orden å le Malldrian

Hvis du vil ha et bilde til kan du se for deg da jeg kuttet opp knallsterk chili på fredagskvelden, og klødde meg i øret etterpå...
Ikke prøv det!

Da skal jeg gi deg et annet bilde også roy...

Ei jeg kjenner hadde også skjært chili, og noe senere klør hun seg på det mest ømfintlige punktet på kvinnekroppen, uten noen tekstiler i mellom...
De mest ømfintlige punktene på en kvinne er faktisk øynene.
Jeg er kvinne selv, så jeg snakker av erfaring... ;P
Aggi
De mest ømfintlige punktene på en kvinne er faktisk øynene. Jeg er kvinne selv, så jeg snakker av erfaring... ;P

Det har du vel kanskje rett i, men det var ikke øynene denne gangen
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap