Bruker dere flere forum? (side 2)

Jeg bruker nok Akvaforum mest, men er også medlem på NA, blant de norske.
Av utenlandske forum er jeg medlem på PlanetCatfish, Scotcat, Corydorasworld (betalende medlemmer) og et Apistogramma-nettsted. Jeg har også veldig lyst å melde meg inn hos GOC.se (betalende medlemmer). Det skal jeg gjøre etterhvert, de har også et magasin som kommer i posten.

Men de utenlandske skriver jeg ikke særlig mye på - det blir mest lesing. Det blir jo liksom ikke helt det samme å plapre i vei på engelsk Krever litt mer oversettelsestankegang
*he-he*

mona o
Men de utenlandske skriver jeg ikke særlig mye på - det blir mest lesing. Det blir jo liksom ikke helt det samme å plapre i vei på engelsk ;-) Krever litt mer oversettelsestankegang *he-he*

Jeg er også medlem hos corydorasworld, og er enig i at der blir det mest lesing ;0) Men, noen små spørsmål drister jeg meg da til, og de har da forstått meg til nå. Har lest ditt innlegg om oppdrett der, Mona, engelsken din er veldig bra, så du har ingenting å være redd for i forhold til å legge inn tråder :0)
Jeg er moderator på Nettakvariet og The Pufferforum, konsentrerer stort sett min energi der.

Ellers har jeg i mange år vært moderator på et amerikansk nettsted av filosofisk natur.
Der hersker jeg over politisk avdeling, fylt med masse kranglesjuke folk

Mvh

Woland

filosofisk

Denne har jeg ikke hørt om, Woland.

Er det ferskvanns-, brakkvanns- eller saltvannsfisk?
Inaktiv bruker
Donald
filosofisk

Denne har jeg ikke hørt om, Woland.

Er det ferskvanns-, brakkvanns- eller saltvannsfisk?

Brakkvann,helt klart

/jan
Jeg er registrert på Nettakvariet også, men nå kan jeg ikke huske sist jeg leste noe der, for ikke å snakke om sist jeg skreiv noe. Det går lenge mellom hver gang jeg skriver noe her også, men jeg leser stort sett litt hver dag.

Når jeg tenker etter har jeg vel fortsatt en profil på Akvarieforum også, men det forumet har jeg ikke brukt siden jeg fant ut at alle de hyggelige menneskene hadde flytta hit. Ellers hender det jeg leser andre fiskefora som for eksempel Planet Catfish, men der har jeg ikke registrert meg.

Konklusjon: Det er Akvaforum som er forumet mitt!
Jeg er her (selvfølgelig) og på Nettakvariet - omtrent like mye på hvert sted
Må innrømme at jeg liker AF best, men kjenner endel mennesker som frekventerer NA, så derfor blir det begge.
Er stort sett på NA, det er det første akvaristiske forumet jeg ble medlem i. Liker den store DIY-faktoren der og synes også forumet har en grei oppbygning og greie folk. Savner fiskebasen, derfor linker jeg til AF hele tiden

AF er en god nummer to for meg. Er innom nesten hver dag, men skriver ikke så mye her som på NA. Liker godt at det er så mange gode og informative artikler, det skal dere ha all honnør for!

Det gamle AF (Akvarieforum) er historie. Mye krangling og tungvindt ny oppbygning gjør at jeg ikke kan huske forrige gang jeg var inne der.

Er også medlem i noen utenlandske forum, disse omhandler L-maller og ciklider. Skriver ikke i disse, er vel heller bare for å få tilgang til alle bilder og artikler. Sånn sett: Hans Martin - en snylter
Helt klart Nettakvariet som er forumet for meg, men surfer innom fra tid til annen. For å kikke..
Akvaforum,Nettakvariet og Cichlids.dk er de foraene jeg trives best på og bruker mest.
Inaktiv bruker
goc.se
zoppet.com
nettakvariet.no
akvaforum.no

I nevnte rekkefølge.

/jan
Jeg er innom både nettakvariet og akvaforum nærmest hver dag, men skriver helst her inne. Som noen andre nevnte har nettakvariet mye bra DIY tråder. Jeg liker designet og brukervennligheten på AF best av alle, for ikke å nevne basene her. Det blir litt besøk på utenlandske planteforum også, men da blir det helst lesing.
Inaktiv bruker
Akvaforum.no
Bilforumet.net
Turboperformance.net
Og et forum for den lokale rockeklubben
1. Nettakvariet
2. Monsterfishkeepers
3. DT Forum
4. VG Forum
5. Akvaforum
6. Brygging.net
7. Planet Catfish