Søkefunksjonalitet i forumet har sluttet å virke (side 2)

Mitt lille skriftlige kjælenavn på han.. Har ett på Fjank også
Sist gang jeg søkte på Guppy fikk jeg 3113 treff, men nå får jeg bare 1! :O:O

Ser ut som alt i forum blir slettet hver dag :S
Plussmedlem
Det skal vera i orden no.
Jeg tror ikke det, ikke fullstendig i alle fall.
Holger Lockertsen
Det skal vera i orden no.

Hvis det da ikke er slik at indeksering forgår bare hver tredje dag eller noe sånt, så virker fremdeles ikke søk helt som det skal.
Se dette søket: og sammenlign med innleggene i denne tråden:
søkte seinest idag på vannmelon for noen hadde skrivi om det her for noen dager siden, men husket ikke hvor.
søkte vannmelon ja selvsagt fant jeg noe men de var litt gamle.

så da ble det å lete mellom alle forumene da fra fisk til (husker ikke hva den siste på lista heter hehe)
Ja, det er helt riktig at den ikke finner alle trådene... Dette har jeg slitt med i lang tid...
En lettelse å se at dette ikke bare er noe som jeg sliter med...
har ikke tenkt på det før jeg leste dette inlegget jeg.

skjelden jeg bruker søkemotoren untatt å søke på fisk.
Plussmedlem
Harald Krystad
[QUOTE=Holger Lockertsen]Det skal vera i orden no.

Hvis det da ikke er slik at indeksering forgår bare hver tredje dag eller noe sånt, så virker fremdeles ikke søk helt som det skal.
Se dette søket: og sammenlign med innleggene i denne tråden:

Det er godt mogleg at det er noko feil, men eg skjønar ikkje heilt korleis ein skal kunne samanlikne søkeresultatet og innlegga i tråden?
Hun viser til en tråd som ikke dukker opp på søket. Søkeordet antyder at denne tråden burde ha dukket opp
Plussmedlem
Aggi
Hun viser til en tråd som ikke dukker opp på søket. Søkeordet antyder at denne tråden burde ha dukket opp ;)

Aha... det er visst augene ein først blir blind på... :-P Eg trudde det var same tråd då eg såg etter.
Eg har ikkje noko forklaring på kvifor innlegga i den tråden ikkje er indeksert, men skal sjå på det.
Flott at du sjekker det! For når en søker etter en spesifikk tråd, så er det fryktelig irriterende når den ikke dukker opp på søket... Jeg opplever dette ofte...
Plussmedlem
Endeleg.... Eg har lokalisert ein bug i søkemotoren som gjorde at ein ikkje fekk indeksert meir enn 65520 innlegg pr default... - Noko som er litt dumt når det er 82332 innlegg i forumet... :-P

Eg har imidlertid laga ein workaround i koden som gjer at ein no finn alle 82000 innlegg i søkesamlinga, og sakna innlegg skal bli funne.
Dette ser bra ut Holger
i alle fall med det søket jeg viste tidligere, nå finner den flere tråder (alle regner jeg med) !
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap