Endelig tropheus :) (side 2)

Malldrian
[QUOTE=Vibsi] Ja klarte jo ikke å la vær hehehe:)
Skjønner deg godt der !!
Hadde ikke klart å la vær, jeg heller *rødme*
Men e skikkelig fornøyd
Var bare mnd's budsjettet mitt som ikke var like fornøyd hehe...
Vibsi
Men e skikkelig fornøyd :) Var bare mnd's budsjettet mitt som ikke var like fornøyd hehe...

Tja, man klarer uante mengder med havregrøt så lenge det er snakk om å få en gjeng med troffer i hus
Du får innta "fattigmannskost" mens du sitter foran karet og ser på de skjønne. Hvis du konsentrerer deg nok, smaker det kanskje som mør indrefilet likevel
Herregud, de er bare såååå flotte!
Jeg vurderer nesten å bygge ut huset for å få plass til et kar på noen hundre liter, slik at jeg kan holde Tropheus, jeg og! Og nettopp de variantene du har, svarte, men også de røde, er mine storfavoritter...

Blir syk av misunnelse her jeg sitter! Gratulerer med utrolig flott fisk!

NB! Mer bilder!
Takk for det kan sitte å se på de i timesvis hehe
de har begynt å leke og det er kjempe fasinerende å se på!
Skal se om jeg får tatt litt flere bilder ja
noen flere bilder
og slik så rommet ut før hehe..
Må si rommet ble myye finere med akvarie på hehe
Så sykt pent! Nå hørtes jeg veldig mye yngre ut, men la gå. Kjempestilig! Nydelig fisk og et nydelig akvarium. Bra plassering. Hva skal man si? Uttrykke enda en gang hvor mye jeg misunner deg?

De troffene er virkelig vakre fisk! Verre blir det ikke når de er svarte. Leste noen leks-rykter. Dette skal bli spennende å følge med på!
Ja jeg kan sitte å se i timesvis. Masse leking. Ingen som har egg i munnen men de rister seg mot hverandre hele tiden så tror det er like før det skjer noe
Kjempe gøy å se gulfargen komme i løpet av et sekund når de tøffer seg eller leker
oooops glemte å logge meg inn som vibs. Typen som har vert på forumet før meg hehe...
Jeg er klar for en oppdatering på Tanganyika-akvariene og Tropheus-yngelen din! Hvordan går det med alt og alle?
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap