Se fine bilder av kampfisker!:) (side 2)

Disse var flotte.... Sånn vil jeg å ha.... De som blir solgt er jo som regel ikke så fine nei..
Hvor får man taki slike da tru?? Noen som vet
Inaktiv bruker
Kjempefine fisk. Her er min kampfisk
Det som er så flott med kampfisker er at de kan temmes, da kan du kan holde fòr rett over snuta på dem og så hopper de opp og tar det
Temmes og temmes Det er vel kanskje mer at maten frister mer enn det du er en trussel
Den raude veiltail'en
er prikklik den eg har heime!

I den butikken eg har kjøpt fiskane mine, får dei fiskane levert frå ein privat oppdrettar, så dei kostar 10-20kr meir, men det er verdt det Crowntailen eg kjøpte der, er den nydelegaste!
Den
var flott! Lignar på crowntailen min i fargar
Her
Her he ej to videoklipp me mine kampfiska

Eine e ifrå då me prøvde å ha Glefse i akvarie, men d jekk ikkje so veldi bra, han mislikte kardinaltetrane mine veldi intenst. (då me prøvde hadde me et lite algeproblem, men d he vi heldivis fått slutt på)
Seinare fann me ut at Crispin kunne vere i akvarie, for han ekje so veldi sint av sej:P

Andre klippe vise ka som sjer når du fjerna skilleveggen myllå to kampfiska. Hormon-nivåa e på topp!

http://pic2.piczo.com/jovina/?g=24360424&cr=2

Ekje dei flotte vel?
Alle kampfisker er best.

Aquamanias skal snart ta inn VF kampfisk. *gledeseg*
Noen som har en formening om hormonnivået til disse? Man skulle jo tro vill fisk var litt mer hormonell, men det avles jo påa gressive kampfisk...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap