Omstart av kar (side 2)
Postet 15.02.07 kl 20:25
Postet 15.02.07 kl 20:31
Postet 15.02.07 kl 20:31
Ja, det høres jo så fornuftig ut. Er vel sånn med oss tobente også, egentlig.
Kanskje jeg aldri blir helt klok på denne pesten jeg har vært vitne til, men min erfaring deler jeg gjerne av om noen kjenner seg igjen.
Jeg tror det skal fryktelig mye vitaminer til før det eventuellt gjør noen skade. Jeg tar litt i sykestua nå, og så putter jeg litt i rekemix'en. Tror det blir bra.
Kanskje jeg aldri blir helt klok på denne pesten jeg har vært vitne til, men min erfaring deler jeg gjerne av om noen kjenner seg igjen.
Jeg tror det skal fryktelig mye vitaminer til før det eventuellt gjør noen skade. Jeg tar litt i sykestua nå, og så putter jeg litt i rekemix'en. Tror det blir bra.
Postet 15.02.07 kl 20:39
BinxJa, det høres jo så fornuftig ut. Er vel sånn med oss tobente også, egentlig. Kanskje jeg aldri blir helt klok på denne pesten jeg har vært vitne til, men min erfaring deler jeg gjerne av om noen kjenner seg igjen. Jeg tror det skal fryktelig mye vitaminer til før det eventuellt gjør noen skade. Jeg tar litt i sykestua nå, og så putter jeg litt i rekemix'en. Tror det blir bra.
Ja, det var svar til Frank fra tidligere....
Postet 15.02.07 kl 20:41
Postet 15.02.07 kl 20:56
Takktak!
Skiferen ligger helt inntil glasset, så det er huler, ja. Tenkte det ble best, både pga stabilitet på steinen, og fordi jeg har hatt fisk bak bakgrunn før.
Det skal på en svart folie bakpå karet, sånn at det ikke blir så lyst i disse hulene.
Jeg tror de steinene som var oppi er ok. Håper det, for de er tilbake igjen nå!
Skiferen ligger helt inntil glasset, så det er huler, ja. Tenkte det ble best, både pga stabilitet på steinen, og fordi jeg har hatt fisk bak bakgrunn før.
Det skal på en svart folie bakpå karet, sånn at det ikke blir så lyst i disse hulene.
Jeg tror de steinene som var oppi er ok. Håper det, for de er tilbake igjen nå!
Postet 15.02.07 kl 21:05
Postet 03.03.07 kl 18:33
Postet 05.03.07 kl 13:05