Omstart av kar (side 2)

Du er jo ferdig med den nå.

Siden du skrev at det ikke har vært endret noe, heller ikke stein tenkte jeg kanskje de steinene lå der da de ble syke? Ikke skiferen...
Hmm, er visst ikke helt med her nå.
Jeg hadde samme oppsett i karet hele tiden mens de var der. Alle endringer og ut og inn er gjort etter at de flyttet til sykestua.

Bilde??
Ja, det høres jo så fornuftig ut. Er vel sånn med oss tobente også, egentlig.

Kanskje jeg aldri blir helt klok på denne pesten jeg har vært vitne til, men min erfaring deler jeg gjerne av om noen kjenner seg igjen.

Jeg tror det skal fryktelig mye vitaminer til før det eventuellt gjør noen skade. Jeg tar litt i sykestua nå, og så putter jeg litt i rekemix'en. Tror det blir bra.
Binx
Ja, det høres jo så fornuftig ut. Er vel sånn med oss tobente også, egentlig. Kanskje jeg aldri blir helt klok på denne pesten jeg har vært vitne til, men min erfaring deler jeg gjerne av om noen kjenner seg igjen. Jeg tror det skal fryktelig mye vitaminer til før det eventuellt gjør noen skade. Jeg tar litt i sykestua nå, og så putter jeg litt i rekemix'en. Tror det blir bra.

Ja, det var svar til Frank fra tidligere....

Jøss, det var litt av en bakgrunn Kjempestilig, kan fiskene svømme igjennom eller er det huler?
Det jeg tenkte på med stenene, var at de som allerede var i karet kunne gitt fra seg noe som førte til stress hos fisken... Men slike hvite stener er vel safe?
Takktak!

Skiferen ligger helt inntil glasset, så det er huler, ja. Tenkte det ble best, både pga stabilitet på steinen, og fordi jeg har hatt fisk bak bakgrunn før.
Det skal på en svart folie bakpå karet, sånn at det ikke blir så lyst i disse hulene.

Jeg tror de steinene som var oppi er ok. Håper det, for de er tilbake igjen nå!
Har fiskene flyttet inn igjen nå?
Ja, nå er de tilbake på plass igjen. Har fått selskap av noen acei'er også. Alt er bare lykke nå!
Tilfeldig bekjentskap
© Lene Jødahl
Reklame for plussmedlemskap