Er det flere fra Nordland her? (side 2)

Noen som har en pen kampfisk til overs? :P

JA, jeg er fra Nordland. Æ e norlænning æ... (8)
Æ e norlænning æ,kossn e de me dæ?
E du fostra opp på tørrfesk sånn som mæ?
E du syndi å kainn spøtt?
Like du alt som e sprøtt?
Har du tongt førr å behærsk dæ sånn som æ?
Då e du norlænning du,å da skal du bære tru;du e aildri meir aleina kor du e

Fra Andenes.
Inaktiv bruker
Kesol
Noen som har en pen kampfisk til overs? :P JA, jeg er fra Nordland. Æ e norlænning æ... (8)

Jeg har akkurat startet oppdrett av kampfisk. (Se min profil), men disse blir nok ikke til salgs før i sommer
Sør Helgeland. Nordland.
Godt å se flere fra samme fylket.
Føler meg litt ensom med min interesse iblant her jeg bor.

mvh
Alfinn Rørmark
Endå ein her..

Hei Sømnaværing!
Jøss! Nå ble jeg overrasket! Og glad.
Det finnes fler enn meg her i Sømna som har funnet veien til Akvaforum!
Vet vi er fler med akvarie/akvarier her i bygda. Men det er liksom vanskelig å vekke den store lidenskapen hos dem...

mvh
Sømnes beboer
Cool.
Kjøpte en ikke så pen kampfisk (med kjempefin personlighet, så klart) i går.
Tar kontakt til sommeren da!
åsså norlæning!

tvila på at det e så mange fra tverlanet da men e nu nært bodø.

nån som har javamose å sæll?
Norlæning her og.Storesøster til Liss litt oppå siden her.Hun smitta meg med litersyken etter et besøk hjemme på Andenes.Er bosatt i Bergen men norlæningen i mæ får ingen ta vækk!!
Nordlending
Vel, nordlending å nordlending.. Æ kommer nu egentli ifra Finnmark(Fra byen som for tia ikke kan sees fra lufta gr. sort sot å røyk..)
Men æ bor nu på Rognan, dåkker vet?; Alt For Rognan!
å har ganske nylig starta opp m akvarie. Veldi synd at ikke akvarieklubban e oppe å går nu, dem har definitivt hatt et nytt medlem her!
Med såpass mange sjeler fra Bodøtraktene her, må det vel være mulig å puste liv i en oppegående klubb?
Frank Angell
Med såpass mange sjeler fra Bodøtraktene her, må det vel være mulig å puste liv i en oppegående klubb? :)

ja! er bare 16 (og et halvt!!!)år, men hadde vært kjekt det.

er vell ikke noen aldresgrense på slikt? :P
E åg ifra nordland, Bor fortia i Bodø, ser de e mange fra bodø her, mæn høra lite om akvarista i område. leita etter akvarie i bodø, men de e få annonsa hadd vært enklar om de faktisk hadd blitt en klubb. ganske ny me akvarie da, mæn komma så langt at e har fått akvariesjuka..håpa noen tar tak i saken å vil start nåkka
E nordlænning æ og Artig å se at det va så mange!
Også nordlenning!!!!
Er også Nordlenning, egentlig fra Sulitjelma i Fauske men bosatt på Nesna de siste 12 år. Er ikke proff akvarist, men styrer på oppi selskapsakvariet vårt, og har nå skaffet et lite kar til (12-14 liter) men prøver å begrense oss så det ikke tar helt av- må jo ha tid til andre ting også
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap