Humørspreder (side 2)

Skrellemaskin er kjekt det ja,har gode tider fra militæret da vi fikk kjøkkentjeneste og brukte sånne.
Et par ganger gikk vi fra dem og begynte å dille med andre ting (ja vi var lei da :P) når vi kom tilbake hadde vi ferdigskrellede poteter...på størrelse med erter :P

Du kan tro kjøkkensjefen så stygt på oss mens vi stod der og lo så vi gråt når vi fikk fylt 3 gryter (ca 10 litersbøtte størrelse) med sånne små poteter

Men hun måtte gratulere oss etterpå siden vi overtalte henne til at vi fikk servere de,og de som spiste dette syntes det var skikkelig stilig. Men vi måtte love å ikke gjøre det igjen siden det var uhyre uøkonomisk,og om det skjedde igjen så skulle vi få skrelle poteter for hånd heretter. 1 uke senere når hun dro på ferie gjorde vi det igjen :P
Skrellemaskin, ja. Det var lurt....
Hadde ikke sånn luksus, jeg.
Satt med god, gammeldags potetskreller, og bøtte med vann, plopp plopp.
1. Se på maling tørke
2. Skrelle 375 kg poteter for hånd
3. Ometikkere frosne makrellkasser

Det er i samme liga ihvertfall... Og hva hadde du gjort for å fortjene det? Er sånn Sjanten straffer Billy i millitæret
Fortjent og fortjent....
Noen ganger må man bare ta litt ansvar, ha-ha!
Hadde ansvar for en gjeng smålate kokker en gang i tiden. Klarte ikke å bare se jobben stå der og ikke bli gjort. Måtte bare... Føler at min potetskrellekvote er fyllt til randen for resten av livet!
Ja, milde himmel Har skrellt lasseviss med poteter, med da med skrelle maskin. En sekk, ha på lokk og så kjør Men løk er verst...*sukk* skjere av hode og topp før kutting i maskin, øynene renner som fy.
Ha-ha ja...
Så et intervju med en kar som jobber på løkskrellefabrikken utenfor Moss. Han hadde jobba der i hundrevis av år, og sa at man ALDRI slutter å gråte når man skreller løk.
Jeg tror ikke jeg hadde orka jobbe der mer enn ca 5 minutter...
Imponerende å gå tilbake på jobben i årevis når du VET det blir snørr og tårer hele dagen!
hmm...snørr og tårer hele dagen? da kan man snakke om hygiene:P
Tilfeldig bekjentskap
© Natalie Jansen
Reklame for plussmedlemskap