Nye moderatorar (side 2)

Tusen takk, alle sammen. Det er en stor ære å få bli en del av moderatorteamet her på AF, og jeg føler meg virkelig, virkelig beæret av dette. Men huttetu for noen sko jeg skal fylle, etter en viss nå-bare-vanlig-plussmedlem-Frank. Men jeg får støtte meg til tanken om at Frank har en del av æren for at jeg er her jeg er i dag. Da jeg meldte meg inn på AF høsten 2006, var jeg totalt grønn, til tross for at jeg hadde hatt fisk siden 1993. Etter 1 1/2 år har jeg altså blitt funnet som moderatoremne. Det sier litt om hva AF gjør med mennesker. Hipp hurra for AF! Vi (og da tenker jeg alle medlemmene på AF) gjør erfarne akvarister utav totale grønninger! Det er litt av et nettsted vi har, dere

Tror du hadde sett rar ut med Fjanks sko, hold deg til dine egne
Får da stikke innom og gratulere jeg også! Lykke til Inger Anne!

Har ikke vært så lenge her inne, men har sett moderatorer komme og gå på andre nettsteder. La Frank få ha sine sko i fred, det er da jammen kaldt nok om ikke stakkaren skal ha sko!

Vær deg selv, det kommer man langt med. Har sett deg poste litt rundt omkring, og jeg er sikker på at du kommer til å gjøre en strålende jobb. Gratulerer
Gratulerer så mye folkens
MC Darup
Tror du hadde sett rar ut med Fjanks sko, hold deg til dine egne :)

Helt enig Str 47-48 er vel kanskje ikke helt passende I tillegg er det en vis odør i skoene mine, som ikke passer seg for en dame

Er hellig overbevist om at du greier jobben med glans, Inger Anne!!
Frank Angell
Str 47-48 er vel kanskje ikke helt passende ;) I tillegg er det en vis odør i skoene mine, som ikke passer seg for en dame :D

Det blir nok vanskelig å fylle ja, ettersom jeg bruker størrelse 38. Men takk for rosen forøvrig
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap