Er dette en vanlig Ancistrus? (side 2)

SuperNina
Har du den enda?

Nei, men jeg hadde den ganske lenge. Først måtte jeg kjøpe et større kar til den. Hele 25 liter! Hehehe. Så flyttet jeg til østlandet, og greide å få akvariet knust i flyttinga. Så da måtte jeg jo kjøpe et nytt akvarie til de hjemløse stakkarene. Det ble en brukt 63-liter (som i dette øyeblikk står 2 meter unna meg). Der levde den stakkars plecoen til jeg sluttet å stelle akvariet. All fisk døde, og sist av dem alle døde Flode (jeg tror han var ca. 5 år gammel da). Da hadde jeg ikke mata den og skiftet vannet på evigheter (Skammer meg veldig!). Deretter la jeg ned akvariehobbyen en stund, fram til jeg ikke greide å dy meg, og måtte bare starte igjen (det er en del år siden). Jeg er langt mer seriøs nå! Flode 2 plasker rundt i en 180-liter, ca. 20 cm. lang. Det er fortsatt for liten plass for en pleco. Men jeg venter en 325-liter før sommeren, og da får jeg endelig gitt et litt bedre hjem til en veldig staselig fisk. Jeg må innrømme at Flode ligger mitt hjerte ganske nære, selv om han bare er en "vanlig pleco" - hverken dyr eller spesiell. Men Flode var porten min inn til L-maller, og jeg er meget hardt rammet av L-mallemani! Er stygt redd for at jeg kommer til å bruke over 2000,- i L-maller om to dager...
Hehe så koslig historie=) Noen stygge vendinger, men det endte/ender godt høres det ut som =)

Disse L-mallene høres ekstremt dyre ut.. Så noen bilder, av sjokolade malle (?) stripete.. Var så søt =)
Puuh..
Ringte Drøbak City zoo og de la seg flate..
Bare å komme og bytte fisken=)

Gått og grua meg i hele dag..
Kjenner meg så godt igjen. Man gruer seg til å ta opp ting man søren ikke har noen skyld i selv. Viktig å ta fatt i den dumme egenskapen der tror jeg og bli litt tøffere. Det var dagens "rødstrømpe" uttalelse fra meg, som nesten ikke vet hva 8.mars er (bortsett fra datoen da den nye dyrebutikken åpnet).
Flott at de tar fisken tilbake, selv om det bare skulle mangle.
Ja godt å få klart svar på butikken, slapp å argumentere meg frem.
(hadde mange argumenter klare i hodet )

Da tør jeg neste gang og, hihi

Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap