- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Klubbmøte Tromsø Akvarieklubb (side 2)
Klubbmøte Tromsø Akvarieklubb (side 2)
Postet 23.04.07 kl 21:45
Hei
Denne tråden er jo litt gammel, men gidder ikke å lage en ny.
På tirsdag er det jo møte. Og da er det jo på et nytt sted, altså Fløyahallen. Vet noen av dere om jeg kommer meg inn der? (sitter jo i rullestol)
Synd hvis jeg ikke kommer meg inn. For det blir første gang jeg skal på møte, og jeg gleder meg
Jeg skal endelig bli medlem
Kan noen som ikke er medlem kjøpe fisk/planter?
Hvis noen av dere tar med fisker, hvilke fisker tar dere med da?
Hilsen Malin
Denne tråden er jo litt gammel, men gidder ikke å lage en ny.
På tirsdag er det jo møte. Og da er det jo på et nytt sted, altså Fløyahallen. Vet noen av dere om jeg kommer meg inn der? (sitter jo i rullestol)
Synd hvis jeg ikke kommer meg inn. For det blir første gang jeg skal på møte, og jeg gleder meg
Jeg skal endelig bli medlem
Kan noen som ikke er medlem kjøpe fisk/planter?
Hvis noen av dere tar med fisker, hvilke fisker tar dere med da?
Hilsen Malin
Postet 20.09.07 kl 14:20
Jeg vil vel tro du kommer deg inn, det er jo en helt ny hall. Geir vet dette. Om han ikke detter innom her, skal jeg snakke med han. Alle som vil kan komme både på møter og evt auksjoner. Vi vil gjerne ha flere medlemmer. Skal se om vi ikke kan få folk til å legge ut i denne tråden hva de evt tar med seg. Har selv ganske mye jeg kunne tenke meg å bli kvitt. Bla kobbertetra, rød fantomtetra, Yngel L-136 disse er litt små enda de fleste av dem, mulig jeg venter med de til neste gang. Noen ancistrus har jeg sikkert også.
Postet 20.09.07 kl 14:29
Takk for at du svarte så raskt
Å, jeg håper virkelig at jeg kommer meg inn der
Forresten: Du sier at du kanskje tar med L-136, hvor mye penger vil du egentlig ha for dem? Er de store? Syns du L-136 passer for en som aldri har hatt L-maller før? Og, er Ancistrusene store? Var kanskje litt dumt å spørre om dette i denne tråden, men syns de hørtes så spennende ut
Å, jeg håper virkelig at jeg kommer meg inn der
Forresten: Du sier at du kanskje tar med L-136, hvor mye penger vil du egentlig ha for dem? Er de store? Syns du L-136 passer for en som aldri har hatt L-maller før? Og, er Ancistrusene store? Var kanskje litt dumt å spørre om dette i denne tråden, men syns de hørtes så spennende ut
Postet 20.09.07 kl 14:50
Endret: 20.09.07 kl 14:51
L-136 skulle passe utmerket, en av de minst skye L mallene jeg vet om. Men de er litt små, du kan uansett få ha de til gode. Når det gjelder priser, er de skremmende laveDD. Det viktigste for oss som driver med L-maller her i byen og omegn er å få opp interessen, og at de havner hos folk som tar vare på de. Geir har noen større eksemplarer av Hypancistrus Monte Dourado, vil tippe 3-4 cm.
Postet 20.09.07 kl 15:25
Hvor mange L-136 burde man ha? Vil jo helst prøve å få både gutt og jente. 3-4 kanskje? Vet du om jeg har plass i Galaxyrasbora-akvariet? De blir isåfall ikke å bo der lenge, for senere flyttes de enten alene eller i en 240 liter? Spiser de Galaxyrasbora?
Og for min del, gjør det ingenting om de er små
Elsker små babymaller
Blir du til å ta med noen? Hvis du gjør det, hvor mye penger skal du ha for 3-4 da? Må liksom vite hvor mye penger jeg skal ta med meg
Litt mange spørsmål :P
Kunne jo egentlig heller bare ha laget en egen tråd, men så ble det til at jeg spurte her heller.. :P
Og for min del, gjør det ingenting om de er små
Elsker små babymaller
Blir du til å ta med noen? Hvis du gjør det, hvor mye penger skal du ha for 3-4 da? Må liksom vite hvor mye penger jeg skal ta med meg
Litt mange spørsmål :P
Kunne jo egentlig heller bare ha laget en egen tråd, men så ble det til at jeg spurte her heller.. :P
Postet 20.09.07 kl 15:38
Endret: 20.09.07 kl 15:41
Postet 20.09.07 kl 15:42
Postet 20.09.07 kl 15:43
Endret: 20.09.07 kl 15:47
Bengt FossliGeir har noen større eksemplarer av Hypancistrus Monte Dourado, vil tippe 3-4 cm.
Jepp, har ikke så rent få heller. Blir nok en del poser med HMD på auksjonen. Har noen Rosentetra og Sort fantomtetra som jeg nok pakker i poser også.
Får se om jeg ikke får limt sammen noen skiferhuler også.
Postet 20.09.07 kl 17:03
Postet 20.09.07 kl 17:05
L136 er det Bengt som har, jeg derimot har Hypancistrus Monte Dourado.
Dette er auksjon så det er nesten umulig å si hva prisen blir, men utgangen regner jeg med ligger på 30 kroner stykket. Uansettt så blir vel prisen på mallene liggende laaaaangt unna butikkpris.
Har sett forhandlerpris på Hypancistrus MD på 179 kroner inn til butikk og da blir det skikkelig dyrt ut til akvarist. Mine HMD er VF så genpolen er god. Størrelsen er vel mellom tr og fire cm.
Postet 20.09.07 kl 17:12
Postet 20.09.07 kl 17:17
Postet 20.09.07 kl 17:18
Postet 20.09.07 kl 17:22
Postet 20.09.07 kl 20:38
Postet 20.09.07 kl 23:26
Postet 20.09.07 kl 23:32
Postet 24.09.07 kl 17:30
Malin, man skal jo ikke røpe hele opplegget da blir det jo ikke noe spennende på møtet.
Du kan stole på at jeg har auksjonen under kontroll. Vi benytter samme systemet som Killientusiastene benytter på sine storauksjoner. Får jeg opp internett så vil objektene bli presentert på prosjektor ved hjelp av kunnskapsbasene her på AF.
Alt av fisk/planter som skal selges er i poser. Det er en fordel å ta med seg noe som man kan transportere fiskene/plantene hjem i. Jeg benytter en kjølebag slik at jeg kan pakke posene godt inn i denne slik at de holder på varmen.
Postet 24.09.07 kl 17:41
Postet 24.09.07 kl 17:47