Hei Ayla.Jeg anbefaler Gortex klær med beskyttelse ved knær, albue og rygg.
Skinnklær ble ofte brukt før, grunnet at det var slitesterkt og solide saker....men Gortex er enda bedre, også slipper du å svette så mye.
For all del ikke gå til annskaffelse av en halvhjel, har sett flere fått haka knust og skadet pga et skikkelig tryn. Han ene kjørte en Indian sykkel fra krigens dager, og ville vel kjøre stilen deretter...jojo, han kjører ikke akkurat noen good look face idag akkurat:p
Til salgsMin søster selger sitt utstyr (jakke+bukse i Gortex++) for laaangt under verdien.
Jeg vet hun skal legge dette ut på QXL eller annet, men ser ikke det ligger der ute pr dags dato.
Størrelse bruker du da?
Endelig sommer igjenDenne sommer har jeg gledet meg spesiellt til, jeg skal være med på mye kult og har kommet meg inn i et skikkelig spennende miljø. Jeg fikk lappen i 1990 og siden den gang har jeg mer eller mindre kjørt alene rundt på veiene, bortsett fra noen spesielle hendelser hvor jeg møter på et stim av sykkler som skal utfordre en stakkars sjel:p
Det var vel siste turen i fjor som fikk meg med i dette miljøet, resten kan en sikkert tenke seg til
Du får ha lykke til med lappen og kjøringa, ta vare på deg selv og tenk sikkerhet!
3xw+bike-dott-enno