Evenes? Noen fra ETS her? (side 2)

Mener den heter Dyrebutikken....
Re:
Nei, mente ikke at han eier den som i at det er hans, men at han er mye bedre enn de andre butikkene.
Der er det alltid samme mann på jobb, og det er ingen litt dumme ungdom som sier salamandere er palettciklider.

De er for så vidt flinke ved Obs og, men i forhold til hvor mye plass Ken har, har han flere kule fisk. Og han har i lang tid solgt alle planter til 3 for 99,-. Og når han skal ta inn ny fisk, kjører han like got prisene ned på 50 % for å tømme karene.
Re:
Lever guppyene?

Noen som har en idé om det heter "guppier" eller "guppyer" i flertall? :p
joda..
De lever, friska skikkelig opp i karet. Skal bli spennende å se om det blir noe av de drektige... Det hadde vært sabla gøy da.... :o)

Svein Inge
Re:
Jeg kan faktisk garantere at de fleste av damene har fått unger etter en måned. En annen sak er om du får se på, og om du i det hele tatt legger merket til det. Tror de fikk noen kull jeg aldri så.

Om du vil at de skal vokse opp (uten at du skal bruke yngelkar), anbefaler jeg deg å kjøpe vasspest (en plante). Kjøp noen krukker, og la dem vokse. Vokser som pokker, og du kan kutte dem i flere biter og plante dem rett i grusen (eller la dem flyte rundt som en ball i overfalten).
Mose av noe slag fungerer kanskje enda bedre.
skal prøve vasspest... Høres jo ut som en lettvindt plante da...
Re:
Ken har inne.
Og på fredag får hann inn ny fisk! Der i blandt Galaxyrasbora - bortsett fra at disse blir spist av gullfisken din på no time, er de flotte fisk.
Hallaise...

Måtte te byen å kjøpe sirkuleringspumpe i dag. Kjøpte like gjerne kule bobler til fisken åsså... Ble bra trøkk... Tror jeg var på nippet til å miste fisken... :o/
Tilfeldig bekjentskap
© Trond S. Gimre
Reklame for plussmedlemskap