GAK Storauksjon 29/4 (side 2)

Bare nevne at i dag er det kommet inn premier for enda 1600,-kr.

Jørn
Forstår at vi må regne med litt ekstra kronasjer pga lotteriet denne gangen :0)

Jeg skal for første gang forsøke å pakke corydoras etter oppskrift, om å bytte det første vannet i posen, for på denne måten kunne pakke flere enn en i hver pose. Dette pga at det tar veeeldig mye plass dersom jeg gjør som jeg pleier å tar en i hver. Skal ha med sånn rundt 40 stk, så da sier det seg selv at det må taes noen grep i forhold til pakkingen. Nå har jeg hørt at det er veldig sjeldent at det oppstår forgiftning, men vil allikevel forske å ta noen forhåndsregler ved å bytte ut det første vannet i posene etter noen minutter.
Nok en flott auksjon er over. GAK gjengen er bare helt topp, vi storkoser oss hver gang vi er der borte.

Denne gangen endte vi opp med to poser Galaxy Rasbora (jippi), noen Corydoras Melanotaenia, Amanoreker, en merkelig bunnfisk ingen vet hva er, og Endlers.
Vi kjøpte masse planter, et lite "Galaxy-akvarie", tre luftpumper, luftslange og algemagnet.
Jeg er kjempe fornøyd jeg.
Da var vårens vakreste eventyr over for i år.Tusen takk alle sammen for en kjempehyglig dag.Disse auksjonene blir bare bedre og bedre.
Neste er 30 September. 4 dager etter at vi er kommet fra Peru.Det blir en høydare.Vellkommen.

Jørn
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap