Døde fisker i butikkakvarier (side 2)

Kampfisken
Beviser jo at man faktisk ikke blir dum av å se tv. :-)

Hehehe! Godt poeng! Jeg har vært naturinteressert siden jeg skjønte hva ordet natur betyr, og naturprogram har vært min store tv-interesse opp igjennom årene. Da jeg fikk kabel-tv for noen år tilbake, ble jeg overlykkelig over å plutselig få tilgang til National Geographic!
Vel, man bør se to ganger på karret uansett om det er død fisk der eller ikke. Selv om det ikke er noen der når du er i butikken vet du ikke om det var en død fisk der fem minutter før du kom. Man har ingen garanti om fisken dør eller ikke, men er jo større sjanse ved tegn på sykdom.
Jeg har en sønn på åtte. Han har latt det gå sport i å finne fiskelik i zoo-butikker. Han drar med seg betjeningen rundt og peker når han finner noen, for at de skal fjerne de med en gang. Litt artig i grunnen.
SoVe
Jeg har en sønn på åtte. Han har latt det gå sport i å finne fiskelik i zoo-butikker. Han drar med seg betjeningen rundt og peker når han finner noen, for at de skal fjerne de med en gang. Litt artig i grunnen.
Hehehe.. *Mimrer* Husker da vi var på Galleriet sammen, da gikk begge ungene og plagde vettet av betjeningen (kanskje det var Erlend?). De fant "døde" fisker hele tiden... Det var nå langt fra alle som var døde... Det var helst ungene som ble overivrige...
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap