Hypancistrus L-260 eggklase, hva har skjedd? (side 2)

Inaktiv bruker
Ikke for å ødelegge håpet. Men kunne ikke dy meg :
Alle gode ting er tre på det fjerde skal det skje!
Det er jo sant det, men
pirAJA
Ikke for å ødelegge håpet. Men kunne ikke dy meg : Alle gode ting er tre på det fjerde skal det skje!

He he, blir spennende å se.

Legger ut et bilde av L-144 yngelen som klekket i går. Jeg får trøste meg med de så lenge.
Grattis med yngel og egglegging. Å få yngel er altid like morro. Har selv yngel på L-144 her. De yngler som kaniner når de først er i gang. Har selv nettopp hatt egg på mine viltfanga L-201. Gikk samme vei som dine L-260. Satser på bedre lykke neste gang. Har også 2 trioer med viltfanga L-260 som jeg venter i spenning på. L-260 er vel utvilsomt noe av det peneste på mallefronten, og når jeg får yngel på disse vil jeg være en lykkelig akvarist. Lykke til videre.
Hypancistrus L-260 Queen Arabesque YNGEL!!
Endelig der satt den, etter to misslykkede forsøk.

Fikk en gledelig overraskelse på morran i dag. Har visst ikke fulgt med så godt på hva som har skjedd i det siste, for i dag fant jeg yngel i hula til den ene L-260 hannen. Ser ut til de har vært der en stund for det var litt størrelse på de. Fant kun 3 stk, så jeg har en misstanke om at det har rømt noen ut fra hula. Yngelen er veldig aktiv og flyr rundt i fødekassa si.

Har ikke turt å ta noen store vannbytter i siste da vi har en fødekasse med L-46 småtasser i samme akvarie.

Får nok følge bedre med neste gang.

Gratulere så mye-veldig fin malle. Håper du får dem til å vokse opp
Se der ja, nå ble jeg veldig glad på dine veine. Gratulerer.
Håpe L-046 også har det bra.

E
Erlend D Bertelsen
Se der ja, nå ble jeg veldig glad på dine veine. Gratulerer. Håpe L-046 også har det bra. E

Takker og bukker. Ble kjempeglad når jeg plutselig fikk se at det var yngel i hula. Ble veldig overrasket over hvor store de var.

Det går veldig bra med L-46 mallene. Tror jeg skal flytte de over til et eget akvarie snart, men jeg må stokke om litt for å få dette til.

L-046
Hvor mye er det for en L-046 og L-260?
Gratulerer, Thomas A Eriksen!!
Dette er en helt skjønn malle!
Kjøpte meg fem slike fra en kollega for etpar uker siden, og motivasjonen til å legge til rette for dretting, blir større jo flere solskinnshistorier jeg leser.. Så derfor - takk
Priser
Kenneth
Hvor mye er det for en L-046 og L-260?

Jeg tror jeg ga rundt 395 kr stk for mine L-260 hos Dahls Dyrerike.

Prisene på 6 mnd gamle L-46 ligger rundt 800 kr stk hvis du kjøper de privat. Butikkprisen er nok en helt annen.
111
skift vann oftere det gjør at de trives og legger mer egg
Thomas A Eriksen
[QUOTE=Kenneth]Hvor mye er det for en L-046 og L-260?

Prisene på 6 mnd gamle L-46 ligger rundt 800 kr stk hvis du kjøper de privat. Butikkprisen er nok en helt annen.

Selger du?

Driver å gjør i stand et 375 liters kar.
Kenneth
[QUOTE=Thomas A Eriksen][QUOTE=Kenneth]Hvor mye er det for en L-046 og L-260?

Selger du?

Jeg kommer til å selge yngelen etterhvert, når de blir store nok. De vokser ikke så raskt, så det tar nok litt tid.

Jeg selger nok ikke de voksne L-260 jeg har. Heller ikke L-46. Har akkurat kjøpt de selv
Thomas A Eriksen
[QUOTE=Kenneth][QUOTE=Thomas A Eriksen][QUOTE=Kenneth]Hvor mye er det for en L-046 og L-260?

Selger du?

Jeg kommer til å selge yngelen etterhvert, når de blir store nok. De vokser ikke så raskt, så det tar nok litt tid.

Jeg selger nok ikke de voksne L-260 jeg har. Heller ikke L-46. Har akkurat kjøpt de selv

Det skjønte jeg.

Hvor mye skal du ha for yngel når de blir store nok?
Lese
Kjempeartig og om lese om dette.Gratulerer..Angrer sårt at jeg solgte kara mine.Men skal begynne igjen når jeg får flyttet...
Thomas A Eriksen

Hva gjorde du for å få dem til å yngle?
RunaFish : Du er klar over at dette ble postet for 8 år siden ? Han du spør har ikke vært innom her på over to år, så du får neppe noe svar..
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap