Nå er jeg lykkelig! :);) (side 2)

Enten så skal jeg har veldig store fisk, eller noen små. For hvis jeg har små, så kan jeg jo ha en slags stimfisk, også sikkert ha en stim på 100-200 stk. Det blir sikkert kjempe fint, hvis de har fine farger.

3 store Pleco og 2 store Gibbicepser skal i alle fall flytte dit
Malin.P
Foressten noen som har et lite tips om hvordan vi skal lage bord til 1200 literen? :D

Ville brukt Porsa rør.

Og evt. kledd de med panel eller plater for å skjule det.
Arowaner! Kjøp noen arowaner!
Næ :P

De er så skumle :P

Men har jo lyst store Oskar da :P
De er søte, så det så. Vi har en 30-40 cm jardini i butikken nå, til 700,- (Ja, den skal snart prises opp), og den er så nusselig der den angriper fingre på utsiden av glasset.
Aaw! :P

Ja, jeg har veldig lyst på en fisk som har lyst til å spise meg. Nei, huff :P
Kesol
Vi har en 30-40 cm jardini i butikken nå, til 700,- (Ja, den skal snart prises opp)

Hmmm, er dette et hint for å få folk til å løpe og kjøpe før prisen stiger? Skjult reklame kalles det. :p
Var egentlig ikke skjult en gang. Mener det er så latterlig billig at det kan klassifiseres som et svært vennlig tips!
Malin.P
Men har jo lyst store Oskar da :P

Støtter den! Ønsker meg noen oskar selv og, og det skal jeg ha en gang i tiden!=D
Men så må jeg ha noen fisk som passer med Pleco, Gibbiceps og Black Ghost :P
Ehm, flere black ghost? Hvordan var det? Om karet er stort nok, kan man ha flere?

Du har jo en fin blanding av store, fredelige fisk. Kanskje en gigant-stim av noe smått, og flere store og fredelige (evt. trege fisk) er tingen? Kjøp noen drageåler, og se hvor store de blir. Eller flere plecoer og gibbicepser. Eller kanskje noe med litt mer farge på. :p
Høres dyrt ut når du sier hele hjørnet er knust(mulig jeg skjønner hvorfor du fikk karret da).
Må bytte både lang og kort siden i karret da eller?
Er det elglass karr eller ramme karr?
Stativ er egentlig det minste problemet-men hvordan vil du ha det? Ofte så er det greit å lage "under"stellet slik at man får "gjemt"det meste av utvendig utstyr inni understelet. Men er ikke utseende så nøye så er det enklere måter å lage det på. Så lenge det skal stå på et akvariu rom, så er kanskje ikke utseende det viktigste, eller?
Har selv flere store karr i stuen vår, og i stuen så blir det endel viktigere at akvarium møbelet ser bra ut(mener jeg da), har selv et akvarium rom i kjelleren som jeg driver å "lager"nå, og det er ikke der jeg bruker mest penger på at understella skal se pane ut, i akvarium romet så betyr ikke utseende så mye, bare løsningen er praktisk-det er mi personlige mening da
Akvariet var jo ikke knust når vi kjøpte det. Det bare en liiiiiten skade på glasset, bare en sånn pitteliten prikk. Det var derfor han som egentlig skulle ha akvariet, ikke ville ha det alikevell.

Utseende har ingenting å si, altså på bordet til akvariet.
Men det gjør jo selvsagt ingenting om det ser litt pent ut

Noen som vet hvor stor pumpe jeg burde ha? Kanskje en som passer fra 1500 l. til 2000 l?
Åssen går det med karet nå ? =)
Har dere fått fiksa det (: ?
skulle du ombestemme deg og få lyst til å kvitte deg med det, er det bare å si fra
Har enda ikke fått fiksa akvariet.. Må spare litt først :P
Noen som vet sånn ca. hvor dyrt det kan bli å få fiksa det?

Kommer nok aldri til å kvitte meg med akvariet :P
Eller.. Tror jeg blir å kvitte meg med det når det faller fra hverandre, om noen år altså :P
Vel, 580liter er bra det å!=D
Ååå, din apekatt! Jeg skulle jo fortelle det :P

Vi målte akvariet i dag, og ja, vi ble lurt.. Det er bare 580 liter :-S
Har dere fått fiksa karet enda?
Nei :O
Får nok ikke fiksa det før etter jul :P
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap