Utstillingsguppy (side 2)

Jørn Kåsa
Gave fra Stræde i Danmark. Jørn
Oj! Vakker! Fikk kjøpt noen av Anes snakeskin Topsword forrige helg, og gleder meg til yngel fra dem.
Inaktiv bruker
Jeg har faktisk fått tak i sånn som du nevnte på slutten her.. masse prikker, ser nesten selvlysende ut knall stilig.. ser nesten ut som en annen art på en måte:P Fikk denne av en som driver litt oppdrett på guppy.. eller, av en annen oppdrettervenn av meg som kjøpte av en som drev guppy oppdrett.. anyways, de ble kjøpt i Grimstad. Lang flott hale og prikkete, skal se om jeg kan få tatt et bilde
Jeg har masse Guppyhanner som har prikker over hele kroppen, de er nydelige!

Får masse sånne i hvert kull
Malin!

Jeg har sendt deg et par mail ang bildene til guppyartikkelen, har du ikke fått de?
Duy må sende bildene til moderator som jpg vedlegg, så kan artikkelen publiseres

(Beklager denne digresjonen)
Ja, jeg har fått e-posten.. Men jeg har bare glemt av den, unnskyld! :S

Hotmailen min er rar, så jeg kan ikke sende bilder..

Men her er bildene :

Bilde 1: Guppy-yngel, noen få timer etter fødsel (Foto: Torjus Knutsen

Bilde 2: Guppy-yngel, ca. 5 uker gammel (Foto: Natalie Jansen)

Bilde 3: Bilde av Guppyhan (Foto: Mona Opland)
Bilde 4: Bilde av drektig Guppy (Foto: Mona Opland)
Monas blå guppyer, og disse snakeskin-VF/F1/F2-whatever- greiene er de penesten guppyene jeg har sett. En dag skal jeg vie en stor reol til guppy-oppdrett.
WOW!!Disse utstillingsguppyene var jammen vakre!!!Spesielt Albino Red Male Breeder.Hmmm...må holde utkikk....
Utstillingsguppy fra Stræde.
Da ploppet det første kullet ut.8 små søte.

Jørn
Jørn Kåsa
Da ploppet det første kullet ut.8 små søte. Jørn
Blir kjempe spennende å se hvordan ynglene dine blir fargemessig, Jørn. Sitter her med ca 16 yngler fra mine snakeskin :0)
sprette opp og ned
Gry
[QUOTE=Nat]Info. om forskjellige typer guppy finnes også her: [URLBLOCK1][/URL] Har forøvrig funnet både snakeskin og dobbelhale i vanlig dyrebutikk.

Der er det bilder av den typen jeg er ute etter! Blant annet de som heter filigran. Når jeg ser på de nå, så er det samme søren hvilken farge-type jeg ender opp med. De er jo helt utrolig fine alle sammen.

* tar helt av *......SLIKE vil jeg ha................*sikkle*
kanskje de har sånne i spania ????
Hei, Husmusa! Stem,mer det at det er lenge siden vi har sett deg her, eller er det meg som roter? Uansett; hyggelig å se deg igjen :0)

Ja, er de ikke nydelige de guppyene? Krysser fingrene for at de har noe slikt i Spania, så kan du fore oss andre med yngler ;0)
Jeg er så glad
Guppy-yngelene mine har begynt å få farger, og en er nesten helt likedan som den der Grau filigran, bare at min har myye mer prikker på kroppen, også har han bare litt mindre finner, men de blir sikkert større. Han er bare ca. 1,4 cm. Han er såå nydelig!!! Gleder meg til han blir helt voksen
Så gøy da! Alltid spennende å se hvordan hannene blir. Du må legge ut bilder!
Det blir vanskelig å ta bilder av han. Det er sikkert 300 andre yngel sammen med han :P
Men kan prøve når han blir større
Inaktiv bruker
Mine guppyer
Ja, da viser jeg fram mine guppyer. De er vel ikke akkurat
utstillingsguppy, men fine er de jo!
Siri Oftedal
Ja, da viser jeg fram mine guppyer. De er vel ikke akkurat utstillingsguppy, men fine er de jo! :)



synns du hadde noen kjemmpe flotte guppyer
Inaktiv bruker
Takker og bukker
skal prøve og få tatt noen av mine karrermen de vill ikke stå i ro:P
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap