- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Helt fantastisk!! (side 2)
Helt fantastisk!! (side 2)
Postet 03.05.07 kl 18:41
Postet 04.05.07 kl 00:49
Postet 04.05.07 kl 22:08
Å ja! Jeg tok spraytan for første gang for ca 1,5 år siden, og dagen etter (når sjoldene var borte ) var jeg så flott og jevnt brun som jeg aldri har vært Sto lenge forann speilet da, og beundret min fantastiske hudfarge...
Ulempen med dette er jo bare at det varer så kort, og er relativt dyrt ifhld til hvor lenge det varer. Også syns jeg det er litt flaut å stå rart og bli spraya i bare minitrusa mi
Ulempen med dette er jo bare at det varer så kort, og er relativt dyrt ifhld til hvor lenge det varer. Også syns jeg det er litt flaut å stå rart og bli spraya i bare minitrusa mi
Postet 04.05.07 kl 22:22
Postet 04.05.07 kl 23:53
Postet 05.05.07 kl 01:38
Postet 16.05.07 kl 09:11
Får si like nasalt som Janice i Friends: Oooh, my God!!!
Fytte rakkern. Er det ingen ende på hva vi mennesker skal være villig til å gjennomgå for om mulig bli litt brunere, slankere og horny'ere??
Bli brun? Vær ute i sola. Helt gratis.
Bli slank? Vær ute i sola OG gjør noe fysisk. Helt gratis.
Bli mer horny: Vær ute i sola og gjør noe fysisk!!!!!!!!!!!!!!
Fytte rakkern. Er det ingen ende på hva vi mennesker skal være villig til å gjennomgå for om mulig bli litt brunere, slankere og horny'ere??
Bli brun? Vær ute i sola. Helt gratis.
Bli slank? Vær ute i sola OG gjør noe fysisk. Helt gratis.
Bli mer horny: Vær ute i sola og gjør noe fysisk!!!!!!!!!!!!!!
Postet 17.05.07 kl 17:51
Beklager, Sally, så enkelt er det bare ikke
1. Noen blir faktisk ikke særlig brune, men mer røde....
2. Soling i store mengder har faktisk ikke særlig mange positive effekter på korppen, annet enn at det tilfører oss D-vitamin. Men det fører også til for tidlig aldring av huden og hudkreft.
Så jeg sier JA til jukse-brunfarge når som helst
2. Soling i store mengder har faktisk ikke særlig mange positive effekter på korppen, annet enn at det tilfører oss D-vitamin. Men det fører også til for tidlig aldring av huden og hudkreft.
Så jeg sier JA til jukse-brunfarge når som helst
Postet 17.05.07 kl 18:04
Jaja, tror igrunnen jeg foretrekker å være "blek og interessant" fremfor å være brun og sikle hver gang det kom et mannebein i min retning!!
Det ville jo også være synd om jeg ikke skilte meg synsmessig ut i forhold til mine fremmedkulturelle naboer!
Etniske nordmenn er tross alt i mindretall her jeg bor
Det ville jo også være synd om jeg ikke skilte meg synsmessig ut i forhold til mine fremmedkulturelle naboer!
Etniske nordmenn er tross alt i mindretall her jeg bor
Postet 17.05.07 kl 18:28
Beklager, Sally, så enkelt er det bare ikke
Åjsann, her har jeg visst gjort noe rart... Mente bare å sette inn teksten til Tinesol. Fins sikkert en proffere måte å gjøre det på? Sorry asså, jeg er ei kløne.
Men tilbake til Melanotan. Jo, jeg er også HELT FOR jukse-brunfarge! Men ikke injeksjoner av syntestiske hormoner som gir ereksjon(!), undertrykker sultfølelse og reduserer apetitten. Det synes jeg høres gør skummelt ut!
Har en sunn skespis til alt som kan gi vemmelige bivirkninger. Derfor anbefaler jeg naturmedtodene i stedet.
Juksebruning er kjempeflott for alle som blir rosarødlilla.
At soling i store mengder gjør mer skade en gagn, er så sant, så sant. Med sol som med cola, alkohol, røyk, sjokolade og alt annet som er godt:
Alt med måte.
Sukk.
Uansett er jeg så inderlig lei all kommersiell påvirkning som tuter oss øra fulle hver dag i form av reklame og mediaoppslag om at vi ikke på noen måte er GODE NOK SOM VI ER. For det er vi, alle sammen. Vi må fikse på ditt og fikse på datt, samme hva konsekvensene er. Tilslutt kommer vi til å se helt like ut alle sammen.
Ultrahvite tenner, silikonpupper til oppunder haka, hairextentions, utsugd mage - og konstant ereksjon pga Melanotan. For den delen av befolkningen som er slik utstyrt, vel og merke.
Nei, takke meg til individualitet, personlighet og genuinitet. Og blek hud. Hurra for blek hud. En gang i tida ble det kalt "porselenshud". Det er skikkelig flott, faktisk.
La oss alle slå et slag for å få være som vi er!
Åjsann, her har jeg visst gjort noe rart... Mente bare å sette inn teksten til Tinesol. Fins sikkert en proffere måte å gjøre det på? Sorry asså, jeg er ei kløne.
Men tilbake til Melanotan. Jo, jeg er også HELT FOR jukse-brunfarge! Men ikke injeksjoner av syntestiske hormoner som gir ereksjon(!), undertrykker sultfølelse og reduserer apetitten. Det synes jeg høres gør skummelt ut!
Har en sunn skespis til alt som kan gi vemmelige bivirkninger. Derfor anbefaler jeg naturmedtodene i stedet.
Juksebruning er kjempeflott for alle som blir rosarødlilla.
At soling i store mengder gjør mer skade en gagn, er så sant, så sant. Med sol som med cola, alkohol, røyk, sjokolade og alt annet som er godt:
Alt med måte.
Sukk.
Uansett er jeg så inderlig lei all kommersiell påvirkning som tuter oss øra fulle hver dag i form av reklame og mediaoppslag om at vi ikke på noen måte er GODE NOK SOM VI ER. For det er vi, alle sammen. Vi må fikse på ditt og fikse på datt, samme hva konsekvensene er. Tilslutt kommer vi til å se helt like ut alle sammen.
Ultrahvite tenner, silikonpupper til oppunder haka, hairextentions, utsugd mage - og konstant ereksjon pga Melanotan. For den delen av befolkningen som er slik utstyrt, vel og merke.
Nei, takke meg til individualitet, personlighet og genuinitet. Og blek hud. Hurra for blek hud. En gang i tida ble det kalt "porselenshud". Det er skikkelig flott, faktisk.
La oss alle slå et slag for å få være som vi er!
Postet 17.05.07 kl 21:03
Postet 17.05.07 kl 22:21
Inaktiv bruker
STEIKE! Hvor fikk du tatt denne da? Dette her må prøves, tid kommer den til norge? hadde vært kult å sjekke om den hadde hjulpe på håndpsoriassisen min, ettersom sånne pigmenter og stæsj skal hjelpe, dette må jeg få et svar på:P Skal til Hellas i juni, men vettsje om jeg vil at de skal sette noe sprøyter i mitt private fett:P
Postet 27.05.07 kl 02:17
talyHelt sykt hva vi gjør for å være brune hele tida... Er vi brune vil vi bare være enda brunere osv... En ser jo snart ikke forskjell på folk når det er sommer og vinter. Skulle ønske sminke og solarium aldri var oppfunnet :P Så kunne vi vært naturlige hele gjengen ;)
Det er bare til å være naturlig, det... Ingen som tvinger en til å sminke seg ;D
Jeg klarer ikke bruke sminke... Føler hele tiden at jeg har noe griseri i ansiktet når jeg bruker sminke.
Solarium? Skal jeg skvise meg mellom disse planterøra, så kommer jeg til å svette meg ihel, eller daue av føflekkreft...
Men denne sprøyta... tja.... Høres litt fjolsete ut, men det hadde jo vært ok å kunne valse rundt "naken" uten at folk ble snøblinde, da... Hvis det blir dokumentert at den eneste bivirkningen er at jeg får ekstra energi og nedsatt appetitt, så skulle jeg gjerne tatt en prøverunde
Men blir nok nødt å prioritere økonomi og helse akkurat nå...
Du får oppdatere oss underveis, Høyern. Notere ned virkninger og sånt ;P
Postet 27.05.07 kl 02:34
Jepp, her boikotter vi skjønnhetspresset, Aggi!AggiDet er bare til å være naturlig, det... Ingen som tvinger en til å sminke seg ;D Jeg klarer ikke bruke sminke... Føler hele tiden at jeg har noe griseri i ansiktet når jeg bruker sminke.
Blir helt klart med på denne
Jeg bruker heller sjelden sminke, ikke fordi jeg ikke syns det er ok, men prioriterer heller å sove 5 minutter lenger om morgenen.
Postet 27.05.07 kl 13:55
Postet 27.05.07 kl 22:42
Postet 27.05.07 kl 23:36
Postet 04.06.07 kl 14:42
Postet 05.06.07 kl 14:59
Postet 06.06.07 kl 00:02