Fotokonken mai 2007 (side 2)

Håvard Støre Andresen
Virkelig gode bidrag denne måneden. Merker at både motivene og det billedtekniske blir bedre for hver runde.

Helt enig! Kvaliteten stiger! Er vanskelig å tippe noe sluttresultat i denne runden.

Husk å avgi stemme i Norges største akvafotokonkurranse!

Bjarne
Helt enig! Kvaliteten stiger! Er vanskelig å tippe noe sluttresultat i denne runden. :)

Men du kan vel tjuvtitte så :P
biXen
[QUOTE=Bjarne] Helt enig! Kvaliteten stiger! Er vanskelig å tippe noe sluttresultat i denne runden. :)

Men du kan vel tjuvtitte så :P

Joa ... og jeg kan hinte frampå at blant topp 10 er det svært, svært jevnt

Mer enn 60 AF-brukere har avgitt stemme til nå, under ett døgn etter at stemmegivningen startet.

Husk å avgi stemme i Norges største akvafotokonkurranse på Norges største akvarieportal!

Husk å avgi stemme i Norges største akvafotokonkurranse på Norges største akvarieportal!

Hva mener du her, Bjarne?

Naboforumet er da (fremdeles) større?

En ting jeg har reagert på her er:
Totalt besøkende nå: Tallet her bruker å være skyhøyt. Jeg har vanskelig for å skjønne at det er reellt.

Det ble en aldri så liten avsporing her

Stem i vei, folkens!

Donald
Husk å avgi stemme i Norges [B]største[/B] akvafotokonkurranse på Norges [B]største[/B] akvarieportal! :)

Hva mener du her, Bjarne?

En ting jeg har reagert på her er:
Totalt besøkende nå: Tallet her bruker å være skyhøyt. Jeg har vanskelig for å skjønne at det er reellt.

Det ble en aldri så liten avsporing her

Stem i vei, folkens!

Naboforumet er eldre (over 10 år!), dermed også flere reg. brukere, flere tråder og innlegg ... MEN, det er vel også alt, eller har de mer?

Hehe. Joda, dette er et veldig bra forum. Ingen tvil om det!

Men jeg savner sårt funksjonen: Nye innlegg siden siste innlogging.
PM savner jeg også, selv om jeg ikke bruker det så ofte.
Donald
En ting jeg har reagert på her er: Totalt besøkende nå: Tallet her bruker å være skyhøyt. Jeg har vanskelig for å skjønne at det er reellt. Det ble en aldri så liten avsporing her:-) Stem i vei, folkens!

Jeg regner med at de ulike basene her på AF tiltrekker seg mye trafikk, ikke bare norske akvarister, men også utenlandske som benytter nettbaserte søkeverktøy (eks. google) når de leter etter info på nett. Da dukker gjerne AF høyt opp på treffene. Dette gir trolig de høye besøkstallene AF blir lagt merke til der ute også

Nå har mer enn 80 AF-brukere avgitt stemme knappe halvannet døgn etter at denne fotokonkrunden startet!

Husk å stemme!

Donald

Større i antall medlemmer, større i antall tråder i forum. Men som Bjarne sier, dette er tall som går en tid tilbake. Hvor mange av medlemmene er aktive medlemmer?

Men, rent statistisk sett, er vi faktisk blitt større enn NA. Både tilvekst av medlemmer, og forumstrafikk er betydelig større hos oss enn NA. I tillegg telles vår forumsstatistikk kun faktiske innlegg i foum, ikke kommentarer i annonser etc.

Så pr dato, er nok NA størst på ting en ikke merker særlig til, og AF størst på trafikk og nye medlemmer
Den viser vel kanskje også de av oss som ikke logger oss ut en liten stund etter vi stikker.

Dette er nå uansett mer en portal enn NA er, og denne fotokonkurransen er jo milevis foran i kvalitet og bidrag.
Nettopp. AF er mer en "portal" enn et forum, dvs. at innhold og funksjonalitet for brukerne er det mer å finne av her en på andre norske akvaristiske nettsteder.

Det er bare å nevne lenkesamlingen, akvarieordlista, oppdrettsregistrering, artikkelsamlingen, medlemsakvariene, månedens akvarium, spørrekonkurranse, medlemsprofiler m.m.

Flere muligheter kommer, mer funksjonalitet kommer... Vent å se

Bl.a. vil NAFs oppdrettsvalører etterhvert bli å finne i fiskebasen. Det vil være til stor hjelp for alle akvarister som ønsker info om nettopp det og selvsagt for dem som ikke visste at det også fantes

Donald
PM savner jeg også, selv om jeg ikke bruker det så ofte.

Dette har vært diskutert, og vil neppe komme.

Men man har jo mulighet for å sende e- post via profilene til medlemmer. Skjønner ikke helt forskjellen mellom det og PM?
Over 90 har avgitt stemme til nå!

Kvalitetsmessig er dette en av de beste rundene til nå! Gå derfor ikke glipp av alle de flotte bildene!

Gå inn å se og stem på dine favoritter!

Jeg feiget ut
Mer enn 100 AF-brukere har avgitt stemme i fotokonkurransen til nå!

Husk stemmeretten din!
12 dager.. :(
Bah, kan ikke stemme.. pga 12 dagers perioden du må ha vært medlem for stemmerett.
Kurry
Bah, kan ikke stemme.. pga 12 dagers perioden du må ha vært medlem for stemmerett.

Det kommer flere konkurranser

(Bli med i spørrekonkurransen mens du venter!)
Och mig slapp ni denna månad

Var på akvarieföreningens månadsmöte i malmö så jag hann inte hem till 21 och sända in mitt bidrag
drd
Och mig slapp ni denna månad :) Var på akvarieföreningens månadsmöte i malmö så jag hann inte hem till 21 och sända in mitt bidrag :(

Da sender du inn ditt bidrag i juni
Mer enn 120 AF-brukere har avgitt stemme til nå!

Bruk stemmeretten!

Bjarne
Bruk stemmeretten!

Jeg skriver under på dette. En viktig oppfordring på flere områder! Ellers vil jeg legge til at det var mange gode bilder denne gangen. Synd vi bare kan stemme på tre stykk.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap