- Hjem
- Forum
- Foto & Film
- Fotokonken mai 2007 (side 2)
Fotokonken mai 2007 (side 2)
Postet 11.05.07 kl 13:25
Postet 11.05.07 kl 13:30
biXen[QUOTE=Bjarne] Helt enig! Kvaliteten stiger! Er vanskelig å tippe noe sluttresultat i denne runden. :)
Men du kan vel tjuvtitte så :P
Joa ... og jeg kan hinte frampå at blant topp 10 er det svært, svært jevnt
Mer enn 60 AF-brukere har avgitt stemme til nå, under ett døgn etter at stemmegivningen startet.
Husk å avgi stemme i Norges største akvafotokonkurranse på Norges største akvarieportal!
Postet 11.05.07 kl 20:26
Husk å avgi stemme i Norges største akvafotokonkurranse på Norges største akvarieportal!
Hva mener du her, Bjarne?
Naboforumet er da (fremdeles) større?
En ting jeg har reagert på her er:
Totalt besøkende nå: Tallet her bruker å være skyhøyt. Jeg har vanskelig for å skjønne at det er reellt.
Det ble en aldri så liten avsporing her
Stem i vei, folkens!
Totalt besøkende nå: Tallet her bruker å være skyhøyt. Jeg har vanskelig for å skjønne at det er reellt.
Stem i vei, folkens!
Postet 11.05.07 kl 21:19
DonaldHusk å avgi stemme i Norges [B]største[/B] akvafotokonkurranse på Norges [B]største[/B] akvarieportal! :)
Stem i vei, folkens!
Naboforumet er eldre (over 10 år!), dermed også flere reg. brukere, flere tråder og innlegg ... MEN, det er vel også alt, eller har de mer?
Postet 11.05.07 kl 22:46
Postet 11.05.07 kl 23:56
DonaldEn ting jeg har reagert på her er: Totalt besøkende nå: Tallet her bruker å være skyhøyt. Jeg har vanskelig for å skjønne at det er reellt. Det ble en aldri så liten avsporing her:-) Stem i vei, folkens!
Jeg regner med at de ulike basene her på AF tiltrekker seg mye trafikk, ikke bare norske akvarister, men også utenlandske som benytter nettbaserte søkeverktøy (eks. google) når de leter etter info på nett. Da dukker gjerne AF høyt opp på treffene. Dette gir trolig de høye besøkstallene AF blir lagt merke til der ute også
Nå har mer enn 80 AF-brukere avgitt stemme knappe halvannet døgn etter at denne fotokonkrunden startet!
Husk å stemme!
Postet 12.05.07 kl 13:07
DonaldNaboforumet er da (fremdeles) større?
Større i antall medlemmer, større i antall tråder i forum. Men som Bjarne sier, dette er tall som går en tid tilbake. Hvor mange av medlemmene er aktive medlemmer?
Men, rent statistisk sett, er vi faktisk blitt større enn NA. Både tilvekst av medlemmer, og forumstrafikk er betydelig større hos oss enn NA. I tillegg telles vår forumsstatistikk kun faktiske innlegg i foum, ikke kommentarer i annonser etc.
Så pr dato, er nok NA størst på ting en ikke merker særlig til, og AF størst på trafikk og nye medlemmer
Postet 12.05.07 kl 16:02
Postet 12.05.07 kl 16:03
Nettopp. AF er mer en "portal" enn et forum, dvs. at innhold og funksjonalitet for brukerne er det mer å finne av her en på andre norske akvaristiske nettsteder.
Det er bare å nevne lenkesamlingen, akvarieordlista, oppdrettsregistrering, artikkelsamlingen, medlemsakvariene, månedens akvarium, spørrekonkurranse, medlemsprofiler m.m.
Flere muligheter kommer, mer funksjonalitet kommer... Vent å se
Bl.a. vil NAFs oppdrettsvalører etterhvert bli å finne i fiskebasen. Det vil være til stor hjelp for alle akvarister som ønsker info om nettopp det og selvsagt for dem som ikke visste at det også fantes
Det er bare å nevne lenkesamlingen, akvarieordlista, oppdrettsregistrering, artikkelsamlingen, medlemsakvariene, månedens akvarium, spørrekonkurranse, medlemsprofiler m.m.
Flere muligheter kommer, mer funksjonalitet kommer... Vent å se
Bl.a. vil NAFs oppdrettsvalører etterhvert bli å finne i fiskebasen. Det vil være til stor hjelp for alle akvarister som ønsker info om nettopp det og selvsagt for dem som ikke visste at det også fantes
Postet 12.05.07 kl 17:06
Postet 12.05.07 kl 18:39
Postet 12.05.07 kl 20:07
Postet 12.05.07 kl 22:01
Endret: 12.05.07 kl 22:02
Postet 13.05.07 kl 15:12
12 dager.. :(
Bah, kan ikke stemme.. pga 12 dagers perioden du må ha vært medlem for stemmerett.
Postet 13.05.07 kl 15:55
Postet 13.05.07 kl 18:15
Postet 14.05.07 kl 09:45
Postet 14.05.07 kl 10:00
Postet 14.05.07 kl 15:53
Postet 14.05.07 kl 16:06