- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Jeg har fått meg en undulat! (side 2)
Jeg har fått meg en undulat! (side 2)
Postet 05.06.07 kl 17:05
Til Espen: man trenger ikke så store huset, bare et ledig soverom (fuglerom), og plass til et litt stort bur til den/de fuglene som er så tamme at man vil ha dem i stua. Buret til den vi har nå tar i alle fall ikke store plassen ;0)
S.B.F; så gøy at du la inn bilder av deres undis! Den var nydelig.
Jeg har nå registrert meg på forumet undulatprat.no, ser ut til å være en koselig gjeng de som holder seg der inne, og alle de utrolig flotte fuglene da!!!
S.B.F; så gøy at du la inn bilder av deres undis! Den var nydelig.
Jeg har nå registrert meg på forumet undulatprat.no, ser ut til å være en koselig gjeng de som holder seg der inne, og alle de utrolig flotte fuglene da!!!
Postet 05.06.07 kl 17:28
GryTil Espen: man trenger ikke så store huset, bare et ledig soverom (fuglerom), og plass til et litt stort bur til den/de fuglene som er så tamme at man vil ha dem i stua. Buret til den vi har nå tar i alle fall ikke store plassen ;0)
Men hva hvis man ikke har et ekstra rom da?:p Men jeg kan vente jeg... Jeg har store planer om fremtiden min jeg skjønner du! Og de inneholder et stort hus, stor hage(med stor dam), Middels glasshus, mange fisk, mange fugler... osv, osv... HAHA...
Men lykke til med fuglen, har den fått noe navn? Har du skrivd det før i tråden, for det har ihvertfall ikke jeg sett...:p
Veldig fin fugl S.B.F!
Postet 05.06.07 kl 19:04
Postet 05.06.07 kl 19:06
Postet 05.06.07 kl 19:39
Postet 05.06.07 kl 21:20
GryEt alternativ er å gå [B]masse[/B] på skole og jobbe [B]masse [/B]etterpå ;0) Den har akkurat fått navn nå, og det er Nemi. Jeg kikket akkurat på en avisstripe med den sjarmerende damen, og så var det gjort.
Ja, har jo tenkt til det da...:p Har til og med og gå på skole i utlandet et år, men vet ikke om jeg vil reise fra fisk og alt et helt år!:o Jeg skal prøve å bli ingeniør faktisk! Men den utenlandske skolen blir nok mest for morro skyld! hehe...
Nemi er et fint navn! Jeg kommer til og kalle den Nemo etterhvert da men... haha... Den fisken vettu!=D
Postet 05.06.07 kl 22:44
Hun har allerede blitt kalt Nemo et utall ganger, men vi lærer vel etterhvert ;0)
Jeg vil absolutt anbefale det et år i utlandet! Det tror jeg du har mye igjen for, både utdannings-, erfarings- og språkmessig. Det er jo veldig mange ingeniørstillinger som forutsetter gode engelskspråkelige kunnskaper. jeg tror din mor og far mer enn gjerne passer fiskene dersom du tar det året ute.
Jeg vil absolutt anbefale det et år i utlandet! Det tror jeg du har mye igjen for, både utdannings-, erfarings- og språkmessig. Det er jo veldig mange ingeniørstillinger som forutsetter gode engelskspråkelige kunnskaper. jeg tror din mor og far mer enn gjerne passer fiskene dersom du tar det året ute.
Postet 05.06.07 kl 22:55
Hehe, ja... Kansje hvis jeg spør pent? men kan ta og tømme et kar eller to kansje, så de ikke får SÅ masse å gjøre.. haha... Men jeg får se om jeg overlever...=D Og har hørt man får masse penger i stipend! Da kan jeg jo prøve meg på de store planene mine, med de masse pengene!:p hehe, eller ikke... kommer jo til å bruke en del av de til tull!:o
Postet 06.06.07 kl 13:30