Det blir ny klubb i Oppland. (side 2)

Vil det bil aldersgrense for og vere medlem i klubben?
Kommer det til og koste noe og være medlem?
Må man være med på alle møter viss men blir medlem?
Siden klubben er i startfasen enda så har ikke dette blitt diskutert...
Men jeg ser ikke for meg at det vil bli aldersgrense. Pluss møteplikt vil nok bare bli annonsert ved spesielle anledninger tenker jeg. Så nei og nei på spm 1 og 3.

Når det gjelder medlemsavgift så skal nok det også avgjøres på møtet vi kommer til hå sette opp nå så fort folk kommer med tips om dato.
Navne forslag !!!
Forslag til navn:

Mjøsen akvarie forening
Gammel Opland Aquarieforæning
Riktige sia akvarie forening
Luggom akvarieforening
Vassbytta akvarieforening
Bakævja akvarieforening
Åkjita akvarieforening
Hæverten akvarieforening
Vonnoms Akvarieforening (dog midlertidig i såfall)...

Herved sendes utfordringen videre

Mvh Lillehamring, for tiden i Ås...
He He.. Bra liste!!

Men er nok enig med Perry der da, 1 og 2.. men vi får se!

Mvh Asle
Ingen dato er forespeilet enda så da kommer jeg med forslag jeg..
Onsdag 14, 21 eller 28ende november..
Jeg stemmer for 14 eller 21... ( Jo før jo bedre )
oppe så seint du??? gå å legg deg
hehe

jeg er åpen for helger også... men dårlig med tilbakemeldinger her
Oppe hele tida jeg!!

Oppe seint du og da!

Ja.. Har fått tilbakemelding om at søndag er en dårlig dag, ellers passer det meste..
Veit ikke om du har hørt noe mer?
akkurat hjemme igjen fra bytur serru....
øhm... laga meg mat å koser meg... juppjupp....

jaja... ikke fått noen tilbakemeldinger ifra noen enda men håper det skjer noe... jeg har igrunn ikke så bra muligheter til å stå på så veldig for tia da jeg holder på å skal flytte ut å leter etter leilighet å styr... men detta får vi tell!
He he... Skjønner

Alltid stress med flytting. Akkurat ferdig med det selv.
Håper bare så mange som mulig kan bli med på et oppstartsmøte så får vi ta det derfra. Er ingen som forlanger at en klubb skal komme 100% ferdig fra dag en, så vi får bruke litt tid på å se hvor lista skal ligge og..
Jeg får bare legge inn et lite innlegg her. Har abonnert på tråden, men har visst ikke fått noe mail når nye innlegg blir lagt ut...

Jeg er med jeg! Datoene som er nevnt skulle sikkert gå for meg, men vet aldri når jeg skal jobbe før i sutten av uka før, så er litt vanskelig å si med sikkerhet.

Har noen kommet med forslag om klokkeslett?

Jeg trekker meg litt tilbake pga omveltninger i livet mitt akkurat nå..

Men følger med på dere folkens!

Jeg trenger bare litt tid til å få orden på livet igjen etter ett stygt brudd.

STÅ PÅ!
Er det noe så si ifra!

Godt du er med honnikorn
Flinke mennesker er viktig i starten
Vært litt hektisk for meg siste dagen så jeg har ikke helt fått oppdatert noe som helst..
Men det er selvfølgelig veldig synd at Per Arne blir litt indisponert nå, men regner med han kommer sterkere tilbake!
Regner med at jeg setter opp en dato til uka, hvis ingen har noe innspill så blir det altså en onsdag og ved 17-18 tida tror jeg..
Send meg gjerne en mail hvis det er noe du lurer på eller skriv her..

Mvh Asle
Åssen er ståa ?
Holder på å få etablert meg på nytt nå så er meget mulig jeg blir aktiv igjen..
Åssen går det med opplegget her? noe fremgang?
har alle akvarister i oppland gitt seg? :/

Har nettopp starta opp igjen selv, så hadde vært gøy å komme i kontakt med likesinnede
Valdres Akvarieklubb er aktive, de har medlemsmøter på Fagernes og på Dokka Du finner dem på Facebook også.
Hei GIG ! Har etterlyst akvarieklubb jeg også. På tide Mjøsa får seg en klubb. Vet om flere som kunne vært med, men ingen vil starte.
Noen som vet om medlemmene av den forrige klubben (som antageligvis aldri kom igang) fortsatt driver? isåfall vil vel de ha litt nyttig info og erfaring rundt en klubb

Jeg har såvidt tatt opp igjen driften, men hadde vært moro å møtt andre likesinnede nå som jeg har flytta til mer sentrale strøk

Akvarieklubben på dokka skal jeg absolutt sjekke ut
Sjekk Facebook http://www.facebook.com/groups/174117099379465/ her finner du noen av akvaristene i Gudrandsdalen.
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap