- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Det blir ny klubb i Oppland. (side 2)
Det blir ny klubb i Oppland. (side 2)
Postet 30.10.07 kl 20:51
Siden klubben er i startfasen enda så har ikke dette blitt diskutert...
Men jeg ser ikke for meg at det vil bli aldersgrense. Pluss møteplikt vil nok bare bli annonsert ved spesielle anledninger tenker jeg. Så nei og nei på spm 1 og 3.
Når det gjelder medlemsavgift så skal nok det også avgjøres på møtet vi kommer til hå sette opp nå så fort folk kommer med tips om dato.
Men jeg ser ikke for meg at det vil bli aldersgrense. Pluss møteplikt vil nok bare bli annonsert ved spesielle anledninger tenker jeg. Så nei og nei på spm 1 og 3.
Når det gjelder medlemsavgift så skal nok det også avgjøres på møtet vi kommer til hå sette opp nå så fort folk kommer med tips om dato.
Postet 31.10.07 kl 23:14
Navne forslag !!!
Forslag til navn:
Mjøsen akvarie forening
Gammel Opland Aquarieforæning
Riktige sia akvarie forening
Luggom akvarieforening
Vassbytta akvarieforening
Bakævja akvarieforening
Åkjita akvarieforening
Hæverten akvarieforening
Vonnoms Akvarieforening (dog midlertidig i såfall)...
Herved sendes utfordringen videre
Mvh Lillehamring, for tiden i Ås...
Mjøsen akvarie forening
Gammel Opland Aquarieforæning
Riktige sia akvarie forening
Luggom akvarieforening
Vassbytta akvarieforening
Bakævja akvarieforening
Åkjita akvarieforening
Hæverten akvarieforening
Vonnoms Akvarieforening (dog midlertidig i såfall)...
Herved sendes utfordringen videre
Mvh Lillehamring, for tiden i Ås...
Postet 31.10.07 kl 23:53
Postet 31.10.07 kl 23:55
Postet 01.11.07 kl 07:54
Postet 02.11.07 kl 21:05
Postet 03.11.07 kl 03:24
Postet 03.11.07 kl 03:26
Postet 03.11.07 kl 03:33
akkurat hjemme igjen fra bytur serru....
øhm... laga meg mat å koser meg... juppjupp....
jaja... ikke fått noen tilbakemeldinger ifra noen enda men håper det skjer noe... jeg har igrunn ikke så bra muligheter til å stå på så veldig for tia da jeg holder på å skal flytte ut å leter etter leilighet å styr... men detta får vi tell!
øhm... laga meg mat å koser meg... juppjupp....
jaja... ikke fått noen tilbakemeldinger ifra noen enda men håper det skjer noe... jeg har igrunn ikke så bra muligheter til å stå på så veldig for tia da jeg holder på å skal flytte ut å leter etter leilighet å styr... men detta får vi tell!
Postet 03.11.07 kl 03:45
Postet 03.11.07 kl 03:51
Jeg får bare legge inn et lite innlegg her. Har abonnert på tråden, men har visst ikke fått noe mail når nye innlegg blir lagt ut...
Jeg er med jeg! Datoene som er nevnt skulle sikkert gå for meg, men vet aldri når jeg skal jobbe før i sutten av uka før, så er litt vanskelig å si med sikkerhet.
Har noen kommet med forslag om klokkeslett?
Jeg er med jeg! Datoene som er nevnt skulle sikkert gå for meg, men vet aldri når jeg skal jobbe før i sutten av uka før, så er litt vanskelig å si med sikkerhet.
Har noen kommet med forslag om klokkeslett?
Postet 05.11.07 kl 19:44
Postet 08.11.07 kl 19:32
Vært litt hektisk for meg siste dagen så jeg har ikke helt fått oppdatert noe som helst..
Men det er selvfølgelig veldig synd at Per Arne blir litt indisponert nå, men regner med han kommer sterkere tilbake!
Regner med at jeg setter opp en dato til uka, hvis ingen har noe innspill så blir det altså en onsdag og ved 17-18 tida tror jeg..
Send meg gjerne en mail hvis det er noe du lurer på eller skriv her..
Mvh Asle
Men det er selvfølgelig veldig synd at Per Arne blir litt indisponert nå, men regner med han kommer sterkere tilbake!
Regner med at jeg setter opp en dato til uka, hvis ingen har noe innspill så blir det altså en onsdag og ved 17-18 tida tror jeg..
Send meg gjerne en mail hvis det er noe du lurer på eller skriv her..
Mvh Asle
Postet 13.11.07 kl 15:23
Åssen er ståa ?
Holder på å få etablert meg på nytt nå så er meget mulig jeg blir aktiv igjen..
Åssen går det med opplegget her? noe fremgang?
Åssen går det med opplegget her? noe fremgang?
Postet 03.02.08 kl 18:55
Postet 22.12.12 kl 15:57
Valdres Akvarieklubb er aktive, de har medlemsmøter på Fagernes og på Dokka Du finner dem på Facebook også.
Postet 22.12.12 kl 16:03
Postet 22.12.12 kl 16:24
Noen som vet om medlemmene av den forrige klubben (som antageligvis aldri kom igang) fortsatt driver? isåfall vil vel de ha litt nyttig info og erfaring rundt en klubb
Jeg har såvidt tatt opp igjen driften, men hadde vært moro å møtt andre likesinnede nå som jeg har flytta til mer sentrale strøk
Akvarieklubben på dokka skal jeg absolutt sjekke ut
Jeg har såvidt tatt opp igjen driften, men hadde vært moro å møtt andre likesinnede nå som jeg har flytta til mer sentrale strøk
Akvarieklubben på dokka skal jeg absolutt sjekke ut
Postet 22.12.12 kl 17:25
Sjekk Facebook http://www.facebook.com/groups/174117099379465/ her finner du noen av akvaristene i Gudrandsdalen.
Postet 23.12.12 kl 22:20