bilder af Kampfiskguttene mine (side 2)

mona o
Oj ! Denne falt jeg virkelig for! Nyyydelige fisk du har! :-) Hva var fargen på den igjen! Driver du oppdrett? [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/14996_99614_3.jpg[/IMG]


Har tenkt meg og drive opprett jå men starter ikke før en i vinter og avle frem egg. ( Tror jeg )
Kommer også til og selge noen af fiskene litt for mange til og ha akkurat nå men tar inn mer i høst.

Så de er bare og melde intresse og si ønsker da skla jeg gjøre mitt beste til og få det frem
Du kan jo forsøke å drette bittelitt før du selger videre? bare sånn for å teste litt
Så kan du jo selge dem som lekspar etterpå
Islensk
[QUOTE=Malawi er best]vakre fisk :) hvor har du fått disse fra?


Jeg importerte dem inn frå Thailand.

holder på og jobbe med en aftale om import frå en levrandør i Thailand
så vist folk er intresert kommer jeg til og ta inn flere

ER INTERESSERTE?? Seffers!!
MC Darup
En veeeldig digrasjon her (sikkert fordi jeg synes kampfisker er kjedelige), men det var en utrolig nydelig tapet du hadde!! Er den ny, evnt hvilket merke? :D


Tapeten er fra Cole & Son, og heter Orchid. Du finner den i New Contemporary-boka

Cole & Son
MC Darup
(sikkert fordi jeg synes kampfisker er kjedelige)


Du kødder?? :s
Aggi
Du kan jo forsøke å drette bittelitt før du selger videre? bare sånn for å teste litt;) Så kan du jo selge dem som lekspar etterpå ;)


Kannskje det.

sliter litt akkurat nå drar til Island og konfermere en af sønnene mine nå i slutten af måneden og blir bortevekk i nesten 3 uker .......

så enten trenger jeg barnevakt til dem eller noe
Inaktiv bruker
Kesol
[QUOTE=Islensk][QUOTE=Malawi er best]vakre fisk :) hvor har du fått disse fra?


Jeg importerte dem inn frå Thailand.

holder på og jobbe med en aftale om import frå en levrandør i Thailand
så vist folk er intresert kommer jeg til og ta inn flere

ER INTERESSERTE?? Seffers!!
Count me in
Det var stusselig miljø du holdt de fiskene i...

Er du av typen som holder fisk i små beholdere/glassboller?

Sånne bilder blir jeg bare kvalm av. Pføy!!!!! (traff noe av spyttet deg?)
Tor Espen Skeie
Det var stusselig miljø du holdt de fiskene i... Er du av typen som holder fisk i små beholdere/glassboller? Sånne bilder blir jeg bare kvalm av. Pføy!!!!! (traff noe av spyttet deg?)


Når dem er i karantene og er oppvokst i lille beholdere da får dem lov til og være i det miljøet som dem er vant med.
Man skal være snill med dem. Men man skal ikke forstyrre for mye på dyrenes miljø etter så lang tur og et annet klima.

Ellers traff du ikke.....

ser ikke ut at du vet såpass mye om opprett.
MC Darup
En veeeldig digrasjon her (sikkert fordi jeg synes kampfisker er kjedelige), men det var en utrolig nydelig tapet du hadde!! Er den ny, evnt hvilket merke? :D
Noen ganger blir jeg bare sittende å le meg halvt ihjel av dine digresjoner :oD
Torjus Knutsen
[QUOTE=Kesol][QUOTE=Islensk][QUOTE=Malawi er best]vakre fisk :) hvor har du fått disse fra?


Jeg importerte dem inn frå Thailand.

holder på og jobbe med en aftale om import frå en levrandør i Thailand
så vist folk er intresert kommer jeg til og ta inn flere

ER INTERESSERTE?? Seffers!!
Count me in
ok send meg email

Da er noen af guttene lagt ut på auksjon på Nettakvariet dersom vi har ikke auksjonmugelighet har inne. Desverre.
Cathrin
Tapeten er fra Cole & Son, og heter Orchid. Du finner den i New Contemporary-boka ;) [URLBLOCK1]


Tusen takk!
Kesol
Du kødder?? :s


Jeg kødder ikke nei.
Hei
...!!!!!
unskyld meg men ZATAN SÅ FINE FISKER!!!!!
kor får du kjøpt dei??
Tilfeldig bekjentskap
© Arild Magnussen
Reklame for plussmedlemskap