Akvastabil effectline forhandler? (side 2)

trenger jeg forresten dekkglass til effectline akvariumet? Bruker noen ganger en fôrautomat, eheim. Akvariene har luke så denne kan brukes til disse?

Og hvordan får man slangene fra utvendig pumpe over i akvariet. Er det plass til f.eks eheim slanger, eller må jeg ta frem verktøyet?
Akvastabils effectline-serie har heldekkende armatur med lysrørsfester som er vanntett, så du trenger ikke dekkglass. Det er luker i armaturet både foran og bak, og på baksiden er det et tilpasset hull til slangeføringer også i luken

Du trenger altså hverken dekkglass eller verktøy
da ble det et 250L med alt fra Danmark på meg det ble omtrent samme prisen, om ikke billigere, enn å kjøpe 180L med alt her hjemme.

Men jeg har tenkt litt på diverse bakgrunner. Fra før av har jeg et mindre akvarium hvor jeg har kuttet steiner og limt de opp som bakgrunn selv, slik flere har gjort her inne. Dette ble veldig bra og ser flott ut, men i 250L synes jeg det kan bli litt tungt. Jeg vurderer da BTN, Prestige o.l. bakgrunner. Noen tips eller ideer til hvilke av disse som er best? (Har for det meste Sør-Amerikanske arter). BTN Slimline er en tanke..
Plussmedlem
Petter L.S
Fikk svar på mail at pris ha gått opp til 2000,- som Bengt nevner, men i webshopen står det fortsatt 1500,- så jeg fikk det til den prisen.

Hvor står dette? Jeg fikk bare følgende valg:

Forsendelse:
-Forsendelse (Samlet vægt: 200 Gram, DKK 54,00)
-Fragtmand (DKK 400,00)
Levering af alle akvarier, Effectlight/Prestige lamper over 100cm, Effectkabinetter, grus/sand, Pangea /BTN baggrunde over 100cm,
-Shipping inside EU (Samlet vægt: 200 Gram, DKK 165,00)
Not Aquariums,furnitures,hoods.
-Shipping outside EU (Samlet vægt: 200 Gram, DKK 140,00)
Incl. Norway,Greenland, Faroes. It's not posible to ship Aquariums, furnitures, hoods.
-Afhentning i butikken.

Altså ikke forsendelse av akvarium til Norge...

Jeg har lyst på et 720 litr Akvastabil Malawi-kar...Kona også, men hun veit det ikke ennå... ;o)
Dette har vi diskutert lenger opp i tråden. Det står som sagt på webshopen at akvarium, møbler o.l. ikke sendes til Norge. Det står også at det koster 1500,- å sende. Tydeligvis har de ikke oppdatert hjemmesiden, da de svarer positivt på mail angående forsendelse til Norge.

Jeg ville gjennomført handelen på webshopen deres, og så valgt overføring via bank som betalingsmetode, og heller sende de en epost for å bekrefte at de vil sende før du betaler.
Plussmedlem
Fant beløpet nå (kr 2000,-). Beløpet var jo litt "skjult".
Opplysningen dukket ikke opp under "Forsendelse-valget" før jeg eventuelt la til akvariebord...
Med bare 720 ltr akvarium i "indkøpskurven" så var det kun nevnt DKK 140 for "shipping outside EU" ;o)

Da gjenstår det bare å overtale en annen person i huset...
Inaktiv bruker
Effectline
Petter L.S
trenger jeg forresten dekkglass til effectline akvariumet? Bruker noen ganger en fôrautomat, eheim. Akvariene har luke så denne kan brukes til disse? Og hvordan får man slangene fra utvendig pumpe over i akvariet. Er det plass til f.eks eheim slanger, eller må jeg ta frem verktøyet?

jeg kjøåpte for en liten stund siden Akvastabil effectline 180 liter
hos Dahl,s i moss
dette var det det kostet meg-
komplett med original T5 topp og dimmer
med originalt underbord
største am top,utvendig pumpe
200 w varme kolbe
pris..underkant av 7000 ,-kr
i design er Akvastabil en fryd for augo,har aldri hatt den store sansen
for Juwel sine,jeg heller..
Plussmedlem
Jeg har sendt mail til Dahl's angående 720 ltr, men har ikke fått svar.
Sjekket kjapt det du kjøpte, Geir (180 l ++) på cichlidecentret.biz for å få en sammenligning.
Endte da på ca. DKK 4300 + frakt. De har ikke AM-TOP, så jeg "tok" en EHEIM 2028 og Jäger varmekolbe isteden.
Antar at bordet ditt var vanlig aluminiumsbord?
Blir spennende å se (hvis jeg får svar) hva slags tilbud Dahl's kan gi på 720 ltr.
Tilfeldig bekjentskap
© Jørgen Paulsen
Reklame for plussmedlemskap