Noen ifra Tromsø her? :) (side 2)

Vet dere om noen i Tromsø som har Ancistrus-oppdrett?

De er så dyr i dyrebutikken, 89 kr. per stk. Og de er bare 1-2 cm..
Jeg har noen yngel til overs, Truls i klubben har garantert noen. Jeg er mye borte for tiden. Haster det, foreslår jeg at du sender en mail til Truls. Du finner han på Tak sine hjemmesider.
Nå har jeg sendt e-post til Truls ;D
:(
Åh, søren altså!

Står en annonse i avisen i dag, om at et akvarie på 500 liter gis bort.. Ringte, men det var allerede gitt bort.

Og jeg som trenger et akvarie på den størrelesen nå

Var det noen her inne som var så heldig å få det?
Ådæven. 500-liter gis bort...

Har ikke du en 1200-liter å reparere først?
Joda :P
Men trenger et akvarie til :P

Tenkte å ha Oscar og sånt i 1200 literen, men da har ikke fiskene i 375 literen en plass å bo :P

For 375 literen skal vi ordne til Gullfiskene, for de bor nå i alt for varmt vann, så de skal få kaldtvann :P
Ah, just det.

Dumt av meg å insinuere at man kan få mange nok liter vann, i grunn.
Hehe :P

Men nå har jeg litt penger.. For jeg og søstra mi fikk penger for karakterene i karakterboka, sånn at vi skulle stå på litt mer :P Og jeg fikk firere og femere :P Så det ble iallefall 1000 kroner. Så jeg får være på utkikk etter et akvarie :P
Tror du må ha 7'ere for å få penger til en 500-liter.
Malin.P
Står en annonse i avisen i dag, om at et akvarie på 500 liter gis bort.. Ringte, men det var allerede gitt bort. :(

Wææh! Tror jeg må begynne å lese annonsene i avisa. Kjipt at noen snappet det rett for nesa på deg.
Kesol
Tror du må ha 7'ere for å få penger til en 500-liter. ;)

Ja, minst :P

Men da får vel jeg begynne å gjøre mer husarbeid da :P
Men det var allerede 4 på "ventelista", i tilfelle den personen som ringte først, ikke skulle ha det :P
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap