Hva er vitsen med flere ?- tegn? (side 2)

Kampfisken
Ps: Håper det aldri kommer "ferdig-smileys" på dette forumet. Fryktelig irriterende å lese et innlegg, med smileys hoppende rundt på skjermen!

Jeg tror ikke det er noen i det sittende moderator- teamet som vil ha smileys, så det vil du neppe se her på en stund
MC Darup
[QUOTE=Kampfisken]Ps: Håper det aldri kommer "ferdig-smileys" på dette forumet. Fryktelig irriterende å lese et innlegg, med smileys hoppende rundt på skjermen!

Jeg tror ikke det er noen i det sittende moderator- teamet som vil ha smileys, så det vil du neppe se her på en stund

Takk for det!!!!!!!!hehe.....
MC Darup
Men selvsagt er det forskjell på "?!" og "????!!!" :D

Ja jeg glemte å utdype den, den første er selvsagt vanlig. Jeg mente ikke utopstegn etter spørsmålstegn, jeg mente utropstegn etter spørsmål, som: Hvorfor er fisken min død!!!!
MC Darup
Jeg tror ikke det er noen i det sittende moderator- teamet som vil ha smileys, så det vil du neppe se her på en stund :)

Pøh, det kan jeg jo se akkurat når jeg vil

[External Image]
Wtf? :P Hvordan fikk du det til?
Firefox utvidelsen Greasemonkey. Gjør live modifiseringer på de sidene du ønsker det på, og skript kan deles, så man kan bla. hente skript som fjerner all VG reklame live, eller gjør alle fonter et par hakk større om man ser dårlig osv.

I dette tilfellet bytter den ut smileytegn med bildesmileys på hele siden.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap