Er dette gullfisk egg? (side 2)

dessverre ser jeg aldri cory egg jeg, de vil jo alrdi yngle!!;(

men har du noen bilder av gullisene?(:
Hei folkens.!

Nå er jeg endelig hjemme fra tyrkia. Gjett om det var deilig å komme hjem til fiskene igjen. KUN 1 fisk døde av ca 100 på 14 dager.

Gullfiskyngelen lever! det er rundt 50 stk og alle er ca 2 cm. Her kommer et DÅRLIG bilde av en yngel. Jeg mista mobben min i sjøen så jeg har ikke så bra camera nå.

Bedre bilder kommer senere
[QUOTE=Haslana and fishes]Antar du ikke har komt hjem fra Tyrkia enda, men gratulerer uansett!(:
Gratulerer!(;/

Takker =)
Gry
Jeg hadde sagt det var aeneus egg jeg...... hehe, har ikke sett gullfisk -egg så der ahdde jeg blitt lurt trill rundt dersom jeg hadde hatt gullfisk sammen med coryer (noe jeg selvfølgelig ikke kommer til å ha).
Hehe, cory egg ja.. Kan ligne litt... hehe..
Oi! Gjett om du får svinge deg når du skal selge dem!... Hvor stort bør et oppvekstkar for gullfisk egentlig være?
aner ikke.. mine har gått i 160 litern mens jeg har vært borte.. nå går de i 80 litern.. så de får vokst litt til.. så skal de ut i dammen
Skal du beholde alle? :O Stor dam, eller?
Nei, skal nok ikke beholde alle.. dammen blir på bare 1200 liter.
Idag leker de igjen.. Masse egg i sanden i dag ser jeg.
Malawi er best
Idag leker de igjen.. Masse egg i sanden i dag ser jeg.


Gratulerer igjenn!!
Haslana and fishes
[QUOTE=Malawi er best]Idag leker de igjen.. Masse egg i sanden i dag ser jeg.


Gratulerer igjenn!!Hehe. Takk =) Noen ivrige fisker det der
Må bare spørre dere om en ting! : ) Jeg var i dyrebutikken i dag og kjøpte to gullfisk (slørhale/gullfisk). jeg spurte om en gutt og en jente, men dama sa hu ikke kunne se forskjell, så derfor spør jeg dere. hvordan ser man forskjell? er det den finna under som en skal kunne se det på?
Plussmedlem
Hvorfor starte opp denne eldgamle tråden fra 2007? Kan jo svare når det først er et spørsmål her... Hunner er gjerne litt rundere og bredere enn hanner, blandt annet. Hannene utvikler også hvite prikker på hode og gjeller i lekssesongen.

Håper du vet at gullfisk krever et akvarium på over 200 liter for å vokse og ha det bra. Vet jo ikke hvor stort akvarium du har. HER kan du også finne mer info om gullfisk.
Gullfisk
Hei

Har fått masse gullfisk yngel, det jeg lurer på
er hva skal jeg mate ynglen med.
har knust malletabletter og gitt det .
De går i en 120 liter og jeg har en luftestein i den . er det nok ?
Takker for alle svar.
Tilfeldig bekjentskap
© Hanne Utne
Reklame for plussmedlemskap