2x720 liter+12x200 liter med steininnredning. (side 2)

Fy flate.. Dette gleder jeg meg til Håvard. Stå på.. Alle kara dine er praktfulle, og disse blir sikkert like bra, om ikke enda bedre
Håvard når vi først snakker om stein innredning hva med Zebra karet.....(Hint. hint profilen

Andreas Bjørvik
Andreas Bjørvik
Håvard når vi først snakker om stein innredning hva med Zebra karet.....(Hint. hint profilen:) Andreas Bjørvik

Joda! Skal legge den inn i profilen en regnværsdag
hehe høres bra ut

Andreas Bjørvik
Grattis med seieren Andreas Den tredje, men ikke den siste!!!!
Håvard Støre Andresen
[QUOTE=Andreas Bjørvik]Håvard når vi først snakker om stein innredning hva med Zebra karet.....(Hint. hint profilen:) Andreas Bjørvik

Har dere fint vær?? "Misunnelig!" Vi har har 2 dager nå. Begynte å bli litt lenge siden sist. Men men Bergen er Bergen.
Vi hadde fint vær i dag, men det var et unntak På akvarierommet skinner sola alltid Lar ikke været styre hva jeg bedriver med mindre det er snakk om en utflukt, som uansett er sjelden.

Gleder meg til vintern!
Deilige mål på de 720 literene Håvard

Jeg har selv solgt det ene akvariet mitt i stua og det skal erstattes av ett nytt akvarie selvfølgelig

Jeg går også og lurer på Aqualines korte 720 liter. Men så har jeg funnet noen kjekke akvarier i tyskland som er gaaaaanske aktuelle... se link :

http://stores.ebay.de/Cichlid-Power_W0QQcolZ2QQdirZQ2d1QQfsubZ0QQftidZ2QQtZkm

Jeg lurer på enten det på 960 liter eller det som er 180 x 70 x 70 cm 882 liter.

Den reolen er jo også ganske snadder da.. greit når akvariene kommer opp i litt størrelse selv i reol. Hva har du tenkt på angående pumper/ filtrering til reol akvariene??

Mvh

Per Kristian

Håvard Støre Andresen
Grattis med seieren Andreas:) Den tredje, men ikke den siste!!!!

Takk for det

Andreas Bjørvik
Friste friste
Hei igjen Håvard

Her er litt flere bilder av mine Frontosa Blue Zaire Kitumba som jeg kjøpte i Danmark i april.

Mvh

PK
Skikkelig flotte dyr det der Liker godt fargene. Godt mulig at jeg går for den varianten fremfor Burundi.

Når det gjelder filtrering i 720 literne regner jeg med at det blir 2XFX5 pr. kar. Tror det blir ganske passe. Liker godt konseptet med den typen slanger fluval nå bruker. Etter min vurdering (uten at jeg har pumpa) mener jeg det er det beste systemet som finnes. Jeg er overbevist nok til å kjøpe 4st ihvertfall.
Jeg har selv 3 stk FX5 pumper og er godt fornøyd med disse.

Hva med reolen da Håvard.. Har du tenkt på filtersystem der?
I min reol med 4 x 250 litere og 2 x 325 litere bruker jeg luft og blåmatte som hovedfilter og så har jeg i tillegg på de 2 x 325 literene 2 stk FX5 fordi at jeg har store grupper med viltfangede Tropheus som trenger god sirkulasjon og rent vann.

Angående denne Frontosaen så har den noen vannvittig gode farver, problemet er at den nesten ikke er til å oppdrive... ikke i Danmark engang.
Jeg er selv på jakt etter 6 - 10 store individer som skal settes sammen med den gruppa jeg har.

Mvh

Per Kristian
I reolen med 200 liters blir det litt forskjellige filtersysystemer etter behov artenes behov.
Håvard Støre Andresen
[QUOTE=Andreas Bjørvik]Håvard når vi først snakker om stein innredning hva med Zebra karet.....(Hint. hint profilen:) Andreas Bjørvik

Håvard det regner i dag

Andreas Bjørvik
Det er ikke rettferdig. Hva har vi gjort siden vi har det været.??

Andreas Bjørvik
Har stablet opp en del av steinene jeg skal bruke.

Slik ser det ut så langt.
Må bare si at du er sinnsyk god på å bygge naturlige linjer.
Lange flate steiner er vell det vanskeligste, å få til å se naturlig ut..?
(bruker som vanlig å se menneskeskapt ut)

Er de underste også ekte stein?
TiE
Er de underste også ekte stein?

Underst er det tre betongelementer for stabilitet og vektfordeling.
Tilfeldig bekjentskap
© Tommy Søyland
Reklame for plussmedlemskap