kuhlii-ål (side 2)

ja,jeg har ganske lyst å fortsette å ha de...men kan jeg stole på barbene uansett? selv om de ikke klarer spise dem når de er større vil de kanskje prøvesmake uansett,og skremme kuhliiene? eller?
Ken Myrseth
for en komenter av en moderator: Man kan ha så få eller mange man vil... Synes det er hårreisende av en leder av forumet å skrive noe slikt(nybegynnere tror på det). Dette er en stimfisk og derfor skal man ha en stim. Mulig jeg er litt "rar", men fiskene skal f.eks ha det like bra som andre kjæledyr man har. Er så lei uttalelsen en fisk er jo bare en fisk. Man skaffer seg ikke dyr vis/når man ikke er inntressert i å prøve å gi dem opptimale forhold.

Det er helt klart at stim\ gruppefisker har det bedre i nettopp stimer eller grupper. Dette betyr ikke at de dauer om de ikke har artsfrender.
For min del, har jeg en gjenlevende rødmunnstetra. Denne lar seg ikke fange, verken for avliving, eller salg.
Ønsker ikke flere slike fisk, ikke i det karet i alle fall.
Er jeg da slem, siden fisken har gått alene i ett par år? Den eter, den driter, den er maks utfarget, og ser ut til å trives som plommen i egget.
Føler meg i alle fall ikke som noen bad-as, på grunn av denne "ensome" fisken.

Syntes din måte her å henge ut Håvard er på kanten av det som bør foregå. Dette sier jeg ikke fordi Håvard er en del av teamet, men fordi dette er noe som ikke bør skje mot noen som helst.
Fortell at man er uenig, det er greit. Men vær for all del saklig

Grunnen til at jeg sier dette her, i stedet for på mail, er for at alle skal få med seg at uthenging ikke aksepteres
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap