Hvorfor er Sandsneglene mine døde? (side 2)

Hm, jaja, får se hva som skjer... Skal få meg nye snart, så kan jeg se om det virkelig er noe galt! Men nå fant jeg en levende til, så det er 2 stk der!=D
Har Putta oppi mer sand(fin) oppi karet nå, så er det ikke mye næring i/på sanda de kan spise... Så jeg kan sitte å se på de 2 sneglene krype rundt oppi der hele tiden, og når de begynner å krype opp på glasset, så hiver jeg oppi noe fiskemat, og det tar en usving ned igjen!:p Morsomt!
OK
men jeg har fått pest snegler=(
ser etter dem vær dag men jeg får de for det veit ikke hvor de kommer fra
Ole_marius Aalerud
OK men jeg har fått pest snegler=( ser etter dem vær dag men jeg får de for det veit ikke hvor de kommer fra

Oh no! Det er ikke bra! Så det var vist ikke bare den ene da? hehe... Men bare ta ut de du ser, så ordner det seg sikkert! Og hvvist du finner egg som ligner på de i basen, så ta de ut med en gang!:p Haha... Men lykke til da, får håpe du får de ut!
OK det skal jeg men jeg har takk ut den planten som de liker seg så godt i=)

Ole-Marius Aalerud
Odd Espen
Men nå fant jeg en levende til, så det er [I][B]2[/B][/I] stk der!=D

Ehm... Nå i dag så jeg 5stk! :p Kanskje det ikke var noe galt alika vel? Den ene var bare en liten baby, den var 1-2mm lang! Så kul!:p Men får se om jeg ser flere etterhvert! For hvis det var kommet en baby, så har det vel kommet flere?=D
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap