Livet på akvariet på Tv2 (side 2)

Glad jeg bor på landet og ikke deler kloakk-system med noen!!
Syns egentlig akvariet i Bergen er en liten skuffelse i forhold til f.eks Kattagattsenteret eller nordsjømuseet i DK.
Savner noen skikkelige akvarier i norge.
Knut
Syns egentlig akvariet i Bergen er en liten skuffelse i forhold til f.eks Kattagattsenteret eller nordsjømuseet i DK. Savner noen skikkelige akvarier i norge. :)


Det har jo vært snakk om et nytt akvarium i Oslo, på Bjørvika. Noen som vet noe mer om det?
Kan det være reptilparken som flytter? Har hørt rykter om at reptilparken har mistet lisensen til å drive der de driver nå...
Det ville i så fall ikke være rart... :P
Se her og her.

Såvidt jeg vet har disse planene vært i over 50 år nå. Finnansieringen skal vistnok også ikke være urelistisk (Budsjett på 250 millioner). Venter kun på tomt fra Oslo komune.

E
Må nå få sagt at personlig ble jeg litt forbannet på disse nyhetsoppleserne som døpte beistet for "do draugen". Her har jeg slitt i måneder for å få junior med på at det ikke er noe farlig med å gå/sitte på do, så klarer de og proklamere for hele vestlandet at joda, do draugen fins! Minutter etter at jingelen til barne tv er ferdig... Maks dårlig timing for min del
Men det gikk bra
Hehe! Da er det jo bare å fortelle at nå er dodraugen fanget
Det var verre for barna under min oppvekst, for vi fikk vår daglig dose om dodraugen i "Taremareby" på barnetv...
Min datter er iallefall ikke blitt skremt av noe, hun kan sitte på do i evigheter... :P
bjørn 300l
Glad jeg bor på landet og ikke deler kloakk-system med noen!!


Helt enig! Hadde det kommet en øgle opp i doen her, så hadde jeg ikke gått på do der resten av året!=p

Livet på Akvariet må jeg huske! Det blir morsomt!=D
I dag er dagen, folkens
Kanskje vi er med på tv? Kanskje ikke? Vi får se...
Pingviner er fantastiske Ser bra ut dette programmet, gal reptilmann
Ja, kjekt program Synd det ikke varte lenger...
Dette må jeg se neste gang også
Hva var det jeg sa? Jeg glemte det!:p Fikk bare med meg pingrid og krokodillene! Missa altså 15min+/-, så at aggi hadde skrevet noe nytt her 20.15, så løp jeg ut til TV'n... Haha! Må huske neste gang! Går det i reprise? Så jeg får sett starten? Eller går det an å se på nett noe sted?
Du får leite deg fran på tv2 sine sider
Aggi
Du får leite deg fran på tv2 sine sider ;)


Ja, gjorde det.;p
Men man må betale for å se det på nett!:-o Det er jo bare teit, må batale for å se noe man ikke fikk med seg på tv, lissom. =s

Men fant også ut at man kan gjøre så de minner deg på at programmet kommer!;p har ikke testa det, men det hørtes jo kult ut!:p Man kan velge om de skal gjøre det på mobil eller epost, eller begge om man ønsker det!:p

Ellers går det ikke i reprise på tv2, men kan jo sjekke tv2 zebra! For det er vel det den kanalen er til, eller?=D
Irriterte meg over at han kalte iguanaen for eggva-an.

Og jeg skjønner ikke hva som er så interesant med fisker hvem som helst kan fange i skauen.
Hvem er det som tenker "nei, nå skal jeg jammen meg gå på akvarium for å se på torsk og gjedde!"?

Og han mat-fyren var utrolig plagsom. Han burde vurdere å kutte ned på kaffen.
Hehehe Du er morsom i din sarkasme, Dragen..
Men jeg likte programmet, jeg...
Jeg tok d opp Mediasenter er en bra ting.... Må si jeg syntes programmet var bra, dette var tross alt del 1 av 6, så tiden kommer nok til oss småtropiskefisker-frelste også...
Fikk litt lyst på krokodille jeg Har nemlig en tom 54 liter
Tilfeldig bekjentskap
© Pål A. Hegland
Reklame for plussmedlemskap