Hurraaa! Jobb i dyrebutikk! (side 2)

Gry
Er nok for liten interesse til at jeg tør satse pengene mine på å åpne butikk her. Litt for få mennesker på et vis.......

Kanskje derfor ingen kjede har giddi heller kansje?:p Var jo i tvedestrand før, og jeg trur ikke den gikk så bra at det gjorde no heller...;p
Hei!
Har hatt første dag på jobb nå, og det var kjempekult! Ikke så mye kunder, men det blir nok flere på fredag og lørdag. Når det ikke er kunder, kan man alltids studere arowanen vår, som er alt for stor.
Og leke med bestillingslistene. Borneomaller og grenmaller, check!

Sjefen er veldig grei, han. Kjente han fra før jeg begynte å jobbe. Kan veldig mye om fisk og gnagere og fugl.

Eneste jeg tror jeg kommer til å slite med, er å huske alle de fordømte typene kattsand, kattemat, hundemat osv.
Gratulerer med ny jobb Kesol, skal prøve å ta meg en tur innom neste gang jeg er i Harstad. Hehe, ser for meg et bilde av deg på sykkelen over tjeldsundbrua på vei hjem fra jobb med en pose fisk i ene hånden
Haha.

Jeg har bestilt grenmalle (den vanligste, så klart) og sewellia lineolata. En vakker dag skal jeg tigge til meg en mulighet til å ta med lista hjem og gå gjennom Fiskebasen.

Edit: Og walkers killi.
Dere har vel kopimaskin på bakrommet, vel?
Kesol
Og et bilde av meg og pusen til dama, for de som ikke ser for meg at jeg koser med hamstere. :D

Ser ut som du holder på å kverke katta joh... *knegg*

Grattis med jobb!! Blir nok kjempespennende!
Aggi
Dere har vel kopimaskin på bakrommet, vel? ;)

Nei. Butikken er ekstremt liten. Bakrommet er akkurat så bredt at man kan gå i det.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap