Opera Akvariespill: p (side 2)

Nå fikk jeg en Guppyyngel

Men jeg skjønner ikke, hvordan ser man om dem er sulten? :P
Trykk på ? Godt forklart der Du ser det nederst på spillet, knapp med grafer på
Hihihi... Jeg synes denne tråden er ren underholdning hvis man ser på den som en vanlig akvarietråd. Da blir plutselig spørsmålene helt på neandertalernivå... ;P

Kanskje dere skulle kreve eget underforum ;P
Går det ikke an å lagre sånn at man kan spille mer senere? :O
hjelp knappen i spillet er veldig kjekk åh nei, en ny dille?? og den tanken er jo altfor liten.....
Her er et bilde av akvariet mitt

Det bor masse Guppyer og to Corydoras aeneus der nå
Skal kjøpe flere fisker snart :P
Disse for jeg solgt for 224,- stk

Blir det diskus snart kansje?
Kan store fisker spise små fisker? Noen som har testa?
Nei :P Men har sjett slossing... Kommer 2 sverd i den rundingen... Noen som vet åssen det er å lagre? Bare krysse ut? :O
Trykkte kryss for noen timer siden, når jeg bare hadde 1 fisk. Så skulle jeg inn på det igjen, og da måtte jeg laste ned på nytt, for jeg fant det ikke på dataen :O

Tror ikke det går an å lagre...
bare sånn til info før jeg laller den knappen i midten oppe til høyre. ser ut som en blomst, der kan du pause spillet
Trenger ikke lagre. Avslutt Opera da lukker spillet seg også. Åpne Opera spillet åpner seg, slik det var

Spillet ligger under Wigets i verktøylinjen i Opera.
stemmer det. kombinasjonen jeg har nå. 6-7 rosybarb og 2-4 dojoloach er uslåelig. snart (?) kan jeg kjøpe mye rart her men må kanskje prøve meg på noe cicklider?
Diskus er dårlig. Dør kjapt. :p
Ojojoj, glemte av hele greia i en time eller to, og når jeg kom på at det fremdeles var på var det dødd over 100 fisker, alle fiskene holdt på å sulte ihjel, mange var syke, og vannkvaliteten var gått en viss plass... :p Merksnodig nok var fiskene fortsatt å yngle.
Det som er bra med detta spillet, er at man kan starte med noe annet, med en gang man er lei noe:p Så har man fohåpentlighvis tjent noe og. Jeg ble veldig lei av "Zebrafish" nå foreksempel...
solgte alle untatt to zebrafih for noen min siden, og nå er det plutselig 6 stk igjen! Og 3 paradisefish da!;p
barber og sånne dojoloach ting er god butikk
ingen krangling, bare nye fisker.....
men hva i all verden skal jeg bruke alle pengene på? gå over til noe helt annet kanskje
Jeg ble rik på gullfisk. Har alt det dyreste nå. Å e kjukk i peeeeng

Diskus døvver før man rekker å kjøpe 2 av dem :/ Kjedelig drit fisk! HaHA
Lasta ned Opera greiene.. Men åssen får man spillet?
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap