hvitprikker! (side 2)
Ole Marius EkebergHer var det så mye rart at jeg fader ikke veit åssen jeg skal angripe noe som helst... tror jeg tar et par skritt tilbake igjen jeg.
???
MÅ du angripe noen eller noe da?
Kan du ikke istedet på en saklig måte fortelle hva DU vet om hvitprikk-behandling, og hva som har vært mest vellykket?
Ikke bare lire av deg surmaget kritikk?
Postet 22.01.08 kl 11:33
Endret: 22.01.08 kl 11:34
Ole Marius EkebergDetta må være den dummeste tråden jeg har lest på vanvittig lang tid.. finns det noen sammenheng her? Prater man av erfaring? Eller er alt tatt ut av oppslagsverker o.l? Her var det så mye rart at jeg fader ikke veit åssen jeg skal angripe noe som helst... tror jeg tar et par skritt tilbake igjen jeg.
et ord har jeg til slike mennesker. FJOTT.......
Postet 22.01.08 kl 12:32
Inaktiv bruker

Han er jo tydligvis en stakkar, må ikke mobbe han slik, han kan vel ikke beskyldes for at han er født uten begrep om at en sak har flere løsninger og sider...Han er ikke en FJOTT, han er bare mindre begavet.
Postet 22.01.08 kl 12:46
Hviteprikk
Takk for svaret.Da forholder jeg meg til en ting av gangen.
Altså medisin.Har medisinert i 3 dager nå,runde nr.2.
Skal jeg bare fortsette kuren sjøl om det på bruksanvisninga står 3 dager?
Kan jeg ta delvann bytte eller skal jeg vente til kuren er ferdig?
Noen av fiskene ser bedre ut mens andre har fått utbrudd.Blir sprø jeg av dette her.
Altså medisin.Har medisinert i 3 dager nå,runde nr.2.
Skal jeg bare fortsette kuren sjøl om det på bruksanvisninga står 3 dager?
Kan jeg ta delvann bytte eller skal jeg vente til kuren er ferdig?
Noen av fiskene ser bedre ut mens andre har fått utbrudd.Blir sprø jeg av dette her.
Postet 22.01.08 kl 13:31
Inaktiv bruker

Er det costapur så tilsett 1, 3, 5 og 7 dag altså annen hver dag, ikke bytt vann før kuren er ferdig.
Postet 22.01.08 kl 15:22
GunnartEr det costapur så tilsett 1, 3, 5 og 7 dag altså annen hver dag, ikke bytt vann før kuren er ferdig.
Nei det er sSHa exit.Men jeg har ikke gått ned til halv dose 2 og 3 dag som det står,har brukt full dose alle dagene.
Det store spørsmålet er om jeg skal fortsette eller avslutte nå slik det står på bruksanvisninga.
Postet 22.01.08 kl 15:39
Postet 22.01.08 kl 17:31