Valper (side 2)

Grattis med nydelige huskybeibiser, håper alt står bra til med mor og de små!
Satt på med hundespann på kvamskogen (via jobben) i fjor vinter å ble veldig sjarmert av disse herlige dyrene. Ante ikke at huskyene var så selskapelig og sosiale.

Har selv to hunder, hadde den ene med på fjellet i påsken, planen var snørekjøring, men trekke det skulle hun ikke....
Vi får prøve igjen til vinteren

Det går bare bra med dem - de er så tykke og gode så Øynene har de også åpnet nå....

Om hun ikke vil trekke, kan du jo prøve å starte etter noen hun vil følge. Da får hun nok dampen opp
Trine T
Det går bare bra med dem - de er så tykke og gode så :-) Øynene har de også åpnet nå.... Om hun ikke vil trekke, kan du jo prøve å starte etter noen hun vil følge. Da får hun nok dampen opp ;-)

De er en fin tid du har i vente da, fikk følge min yngste fra dag 1.
Er redd det toget er gått, hun har lært fra første stund at det ikke er lov å trekke i båndet så når linen blir stram sakker hun på tempoet.Sånn har det vært i hennes åtteårige liv.
Hun følger svært få bortsett fra meg (mammadalt)... Kan jo evnt hive noen pølser i sekken til tilfeldige forbipasserende, hun er jo labrador
Men nå har jeg, klok av skade, lært yngstmann å trekke på kommando.
Nå er jo han ganske liten, så han får fungere som prøvekanin!
Å,nemmen... de var skjønne da!
Nå er det en stund siden vi åpnet våre blå øyne. Vi er enda ikke så aktive, er mest interessert i melk og søvn.

Her koser vi oss på matmors fang
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap