- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Stjernetegn (side 2)
Stjernetegn (side 2)
Postet 02.09.07 kl 20:19
Aggi[QUOTE=Aggi]Jeg er født 8 grader inn i steinbukkens tegn, altså nesten på grensen mellom skytte og steinbukk... Ascendanten min er i skytten, så utad er jeg nok ikke som en steinbukk. ;) Husker ikke mer i farten... Jo... Jeg har en [I]løs [/I]merkur???
Og meg da?
Steinbukken er den mest stae av alle tegn. Skytten er litt mer vinglete, og derfor er det ikke helt enkelt å være deg noen ganger, tror jeg. Fra å ikke tåle forandringer (Steinbukk) til å elske at ting skjer (Skytten).
Postet 02.09.07 kl 20:23
Rose UMen hva er det egentlig Ascendanten sier om et menneske da? I forhold til soltegnet mener jeg. Jeg er en vekt med Ascendant i skorpionen. Har jeg da trekk fra begge disse tegnene? En giftig diplomat ;D
Ascendanten er det du viser utad - slik andre ser deg mens soltegnet er det du skal strebe mot å bli. Ascendanten i Skorpionen kan være noe mistenksom og skeptisk - også overfor astrologi, men det morsomste ved Skorpionen er at personen er den mest mystiske av alle tegn. Innerst inne er de veldig opptatt av det ukjente, men har vanskeligheter med å akseptere det. Men rettferdig og ærlig, det er kombinasjonen av Vekten og Skorpionen.
Postet 02.09.07 kl 20:27
blackmollySteinbukken er den mest stae av alle tegn. :-) Skytten er litt mer vinglete, og derfor er det ikke helt enkelt å være deg noen ganger, tror jeg. Fra å ikke tåle forandringer (Steinbukk) til å elske at ting skjer (Skytten).
Kanskje det er riktig, det??? Litt sånn "all or nothing"-type... ;D
Postet 02.09.07 kl 20:30
Aggi[QUOTE=blackmolly] Steinbukken er den mest stae av alle tegn. :-) Skytten er litt mer vinglete, og derfor er det ikke helt enkelt å være deg noen ganger, tror jeg. Fra å ikke tåle forandringer (Steinbukk) til å elske at ting skjer (Skytten).
Kanskje det er riktig, det??? Litt sånn "all or nothing"-type... ;D
Ja. "never mind" er Skyttens motto. Mens Steinbukken mener det motsatte. )
Postet 02.09.07 kl 20:33
Postet 02.09.07 kl 20:33
LinkaJeg er [B]FISK.[/B] Hva stjernene sier om meg vet jeg ikke helt. Black Molly : Kan du gi meg svaret på gåten min ? Sønnen min er født 21 mai kl 22.53. Hva slags stjernetegn er han ?? Er midt imellom to, men har aldri funnet ut hvem som er riktig. Takker for hjelp. Mvh Linka
Må vite fødselssted før jeg kan regne det ut. Og årstall.
Postet 02.09.07 kl 20:34
Endret: 02.09.07 kl 20:35
Postet 02.09.07 kl 20:39
blackmolly[QUOTE=Linka]Jeg er [B]FISK.[/B] Hva stjernene sier om meg vet jeg ikke helt. Black Molly : Kan du gi meg svaret på gåten min ? Sønnen min er født 21 mai kl 22.53. Hva slags stjernetegn er han ?? Er midt imellom to, men har aldri funnet ut hvem som er riktig. Takker for hjelp. Mvh Linka
Han er født på ahus i akershus 21 mai 2003
Postet 02.09.07 kl 20:45
Linka[QUOTE=blackmolly][QUOTE=Linka]Jeg er [B]FISK.[/B] Hva stjernene sier om meg vet jeg ikke helt. Black Molly : Kan du gi meg svaret på gåten min ? Sønnen min er født 21 mai kl 22.53. Hva slags stjernetegn er han ?? Er midt imellom to, men har aldri funnet ut hvem som er riktig. Takker for hjelp. Mvh Linka
Han har Solen 0,23gr inn i Tvillingene. Ascendanten i Skytten, men det er nok mye Vannmann i ham da det er 3 planeter i det tegnet.
Vannmann står for det nye i tiden. Ser ut som han kommer til å studere mye i løpet av sitt liv. Kanskje mekanikk, teknisk, matematikk osv; altså skikkelig hjenetrim.
Postet 02.09.07 kl 20:51
Postet 02.09.07 kl 20:51
Endret: 02.09.07 kl 21:07
blackmolly[QUOTE=Linka][QUOTE=blackmolly][QUOTE=Linka]Jeg er [B]FISK.[/B] Hva stjernene sier om meg vet jeg ikke helt. Black Molly : Kan du gi meg svaret på gåten min ? Sønnen min er født 21 mai kl 22.53. Hva slags stjernetegn er han ?? Er midt imellom to, men har aldri funnet ut hvem som er riktig. Takker for hjelp. Mvh Linka
Han har Solen 0,23gr inn i Tvillingene. Ascendanten i Skytten, men det er nok mye Vannmann i ham da det er 3 planeter i det tegnet.
Vannmann står for det nye i tiden. Ser ut som han kommer til å studere mye i løpet av sitt liv. Kanskje mekanikk, teknisk, matematikk osv; altså skikkelig hjenetrim.
Oi så mye man kan finne ut!:O
Postet 02.09.07 kl 20:57
blackmolly[QUOTE=Linka][QUOTE=blackmolly][QUOTE=Linka]Jeg er [B]FISK.[/B] Hva stjernene sier om meg vet jeg ikke helt. Black Molly : Kan du gi meg svaret på gåten min ? Sønnen min er født 21 mai kl 22.53. Hva slags stjernetegn er han ?? Er midt imellom to, men har aldri funnet ut hvem som er riktig. Takker for hjelp. Mvh Linka
Er ikke vannmannen i januar da ??
Skjønner ikke detta jeg.
Kan du ta oss andre også ?? Hvis du gidder ?
Jeg : 9 mars 1980 på aker sykehus, morgenen
Alexander : 30.12.05 på ahus kl 00.12
Sambo : 04.09.1979 på riksen , kvelden
Thanks !!
Postet 02.09.07 kl 20:58
Linka[QUOTE=blackmolly][QUOTE=Linka][QUOTE=blackmolly][QUOTE=Linka]Jeg er [B]FISK.[/B] Hva stjernene sier om meg vet jeg ikke helt. Black Molly : Kan du gi meg svaret på gåten min ? Sønnen min er født 21 mai kl 22.53. Hva slags stjernetegn er han ?? Er midt imellom to, men har aldri funnet ut hvem som er riktig. Takker for hjelp. Mvh Linka
Er ikke vannmannen i januar da ??
Skjønner ikke detta jeg.
Kan du ta oss andre også ?? Hvis du gidder ?
Jeg : 9 mars 1980 på aker sykehus, morgenen
Alexander : 30.12.05 på ahus kl 00.12
Sambo : 04.09.1979 på riksen , kvelden
Thanks !!
For å få det eksakt, må nok fødselstidspunkt stemme. Bare morgenen holder ikke, og heller ikke kvelden.
Det med Vannmannen betyr at han er født med 3 forskjellige planeter i det tegnet selv om solen er i Tvillingene.
Alexander har ascendant i Vekten og 3 planeter i Skytten. To av planetene forteller at han vil ha "ordet i sin makt".
Det er 10 forskjellige planeter som er fordelt rundt omkring i horoskopsirkelen.
Postet 02.09.07 kl 21:04
Endret: 02.09.07 kl 21:05
Postet 02.09.07 kl 21:09
Postet 02.09.07 kl 21:18
GryUansett vingling, det viktigste for meg er ærlighet, lur meg, og jeg ofrer deg ikke en tanke etterpå ;0) Satt litt på spissen selvfølgelig, men allikevel sant; jeg krever at mennesker jeg skal omgås og ha et forhold til privat er ærlige.
Det stemmer presis på meg og. Kutter ut de jeg ikke kan stole på. Tåler ikke å bli urettferdig behandlet. Har i tillegg en ekkel intuisjon som nesten alltid viser seg å stemme. Ser realitetene før andre og er vanskelig å lure.
Er født 27.mai 1970 klokken 20.50 på Haukeland sykehus i Bergen.
Postet 02.09.07 kl 21:46
Postet 02.09.07 kl 22:02
Postet 02.09.07 kl 22:13
SoVe[QUOTE=Gry]Uansett vingling, det viktigste for meg er ærlighet, lur meg, og jeg ofrer deg ikke en tanke etterpå ;0) Satt litt på spissen selvfølgelig, men allikevel sant; jeg krever at mennesker jeg skal omgås og ha et forhold til privat er ærlige.
Det stemmer presis på meg og. Kutter ut de jeg ikke kan stole på. Tåler ikke å bli urettferdig behandlet. Har i tillegg en ekkel intuisjon som nesten alltid viser seg å stemme. Ser realitetene før andre og er vanskelig å lure.
Er født 27.mai 1970 klokken 20.50 på Haukeland sykehus i Bergen. Intuisjonen er på topp her og, slitsomt til tider. Har en guffen evne til å forstå løgner, uansett hvor godt skjult de er og blir nok sjeldent lurt jeg og. At jeg noen ganger lar mennesker slippe unna med hvite løgner for å la dem beholde ansikt, ja det er noe annet. Er født 29.05.1969 ca klokken 10.00 i Arendal.
Postet 02.09.07 kl 22:16
Endret: 02.09.07 kl 22:17