Hundenavn (side 2)

Hehehe... Morsomt!
Hundene mine het Connie og Tinka, forresten. Jeg ga dem ikke navn selv, da de havnet hos meg p.g.a omplassering.
Connie fikk valper, og da ga jeg navnene: Odin, Othello, Harleqin, Evita... Det var to hvalper til, men dette er så mange år siden, at jeg har glemt resten av navnene...
Mocca
Joda, har fått noen skeive blikk og kommentarer på den.... Heldivis er Merethe en veloppdragen dame som skjedent befinner seg langt fra mor *phu.... Hadde en på valpekurs som het Tequila, gubben var ikke mye høy i hatten nå han sto på trappen i morgenkåpe kl 06 å ropte på valpen ;-)

Har en venninne med to katter som heter Tequila og Bacardi.
Det finnes en terrier-rase som heter Black and white-terrier. Som mange vet, er det også et whiskymerke ved samme navn Dette fører til at en del døper hunder av denne rasen enten til "Whisky" eller bruker et whiskymerke-navn (det finnes mange).

Personlig fikk jeg stor sans for den hvite terrieren av denne rasen jeg kjente en gang, som het Chivas (etter Chivas Regal whisky).

Jeg stemmer for Chivas!
mona o
Det finnes en terrier-rase som heter Black and white-terrier. Som mange vet, er det også et whiskymerke ved samme navn:-) Dette fører til at en del døper hunder av denne rasen enten til "Whisky" eller bruker et whiskymerke-navn (det finnes mange). Personlig fikk jeg stor sans for den hvite terrieren av denne rasen jeg kjente en gang, som het Chivas (etter Chivas Regal whisky). Jeg stemmer for Chivas! :-)

Det er visst en indisk gud som heter Chiva, og det er en manne-gud. Derfor er det en del hann-hunder som heter det. Lånte selv to samojeder som het Chiva og Sandra.
Men det er egentlig vanskelig å sette navn på noe (-n) som jeg ikke har møtt. Personligheten har mye å si for hva slags navn som dukker opp i mitt hode, i hvertfall.
Hva med Mira?

Jeg hadde en schæferjente som het det, bare at vi skreiv Miira da(;
Men dessverre måtte vi omplassere henne fordi vi rett og slett ikke var i stand til å ha hund da..
Savner henne masse!!

Ellers er navn jeg har fra "barndommen" foreksempel Kiara, Rika, Kaisa, Rita, Roxy, magic eller charm (yndlingsoppdretteren min heter Magic Charm, men det er Cavalierer da(;!!) o.s.v.

Liker heller ikke det helt vanlige, men selv prioriterer jeg det framfor Ragnhild og Torkjell for å si det sånn
Eller Tina?
Ganske vanlig, men kjenner en kjempe søt og lydig hund som heter det, forresten, har du noen flere bilder av hunden??
Den var KJEMPE søt!

Kan du spørre venninnen din om hvilke raser som er blandet inn og om hun kjøpte den fra folk som har tenkt til å drette flere slike, nettside, o.s.v.?
Inaktiv bruker
Hva med Fibi, Messi, Mezzi, Mezi eller Uni. Hadde en schæfer tispe som het Messi før og vi har en som heter Fibi som forresten vant norges cupen i fjor, har faktisk en hund som vant Norges cupen i år som heter Unni
Øyvind Løkke Vie
Hva med Fibi, Messi, Mezzi, Mezi
Åååå, nå kom jeg på en hund fra min barndom. Hun het Mitsi... Kanskje det skrives Mitzi?
Inaktiv bruker
ok
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap