Steinformasjon (side 2)

ved siden av hverandre vel? :P Så du slipper å flytte på det gigant-glasset for hver minste ting
Inaktiv bruker
Aha, skjønner. Jeg skal jammen undersøke jeg nå ang glasstopp. Trenger jo ikke så store greiene, så lenge tanken er på 96 ltr.
Hehe.. nope, men pass på at du har noe å legge glassplata oppå. En kant o.l

Mvh Linka
Inaktiv bruker
Hmmm, åssen ska jeg kunne få til det da? Når den toppen som er der nå hviler rett på glasskanten. Gummilist ell no sånt kanskje..........
Er man frustrert over armaturet, bygger en nytt selv
Det finnes både innbyggingssett og løse rørholdere som er beregnet for livet over akvariet, og da trenger man ikke dekk-glass.

Er en smal sak for den med litt snekkerkunnskaper og verktøy å lage seg ett nytt armatur De to jeg nettopp laget til 63litrene tok meg kanskje ett par timer, inkl 2 strøk maling, og 3 strøk epoxy innvendig
Inaktiv bruker
Jada og det skulle væra en enkel sak? Jeg klarer mye selv, men må vel si at akkurat det Frank skriver overlater jeg til de som har snekkerkunnskaper og verktøy! Har et forslag..........jeg kjøper og Frank lager hehe =0)
tratra
Har et forslag..........jeg kjøper og Frank lager hehe =0)
Spørs om du ikke lager selv i stedet :p
Tar som alle tøffe karer 750.- i timen + mva (den stikkes rett i lomma likevel, er ikke registrert i MVA-registeret.)
I tillegg kommer materiell som plater, lakk og epoxy, lys etc

Skal vi regne lett, snakker vi om ett beløp som ikke er helt overkommelig, tror jeg
Og nei, orker ikke å lage slikt på bestilling.
Inaktiv bruker
Nei nei. Får finne på noe selv da =0) Da blir det glassplata kan jeg tenke meg. Funker jo den òg ;0)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap